ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اجلاس معاونان وزارتخانه ها

وزارتخانه ها و شهرداری ها

لبریز از کارمند شده اند! 
 
 
 
 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در باره خبر حضور 600 عضو بازنشسته سپاه و نیروی انتظامی در شهرداری تهران و شایعه تعدیل نیرو در شهرداری تهران با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرده و گفته است:

درجلسه اخیر معاونان منابع توسعه انسانی و پیشتیانی وزارتخانه‌های كشور‏‌، آه و ناله همه از انباشت و تورم نیروهای انسانی در تمامی وزاتخانه‌های كشور بلند بود.

درباره شهرداری و شایعاتی که در باره به کار گیری 600 تن از بازنشستگان نیروی انتظامی و سپاه در آن مطرح است، و همچنین انباشت کارمند در شهرداری، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت:

كسانی كه از طریق پیمانكاران با شهرداری كار می‌كنند، نیروی انسانی شهرداری تهران نیستند، هزاران پیمانكار در شهر تهران با ما كار می‌كنند و كارها به صورت حجمی به آنها واگذار شده است كه از نیروی انسانی موقت و روزمزد استفاده می‌كنند و هیچ ارتباط استخدامی به شهرداری تهران ندارد. نمی‌گویم نیروی انسانی مازاد نداریم، كارمندان رسمی ما تابع قانون استخدام كشوری و كارگران نیز تابع سازمان تامین اجتماعی هستند. البته مشكل نیروی مازاد و ناكارآمد در تمامی كشور وجود دارد و شهرداری هم مثل بقیه سازمان ها. اگرچه شهرداری بدنبال "كیفی‌سازی" و "كوچك سازی" است اما بدنبال "تعدیل" نیستیم.

 

پیک نت 20 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: