ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

آغاز واکنش های افشاگرانه

احمد توکلی با نامه به روحانی

خودش را انداخت در "تله" 
 
 
 
 

واکنش ها به نامه سرگشاده احمد توکلی خطاب به حسن روحانی در انتقاد از برخی مفاد توافقنامه اتمی، با تاخیر در رسانه های داخلی آغاز شد. "بهار نیوز" در مقاله ای به قلم حسن فاتحی نوشت:

 

حسن فاتحی نوشت :یکی از شاخصه‌هاي طیفی از برادران اصولگرا این است که فن خطابه و موعظه را خوب بلدند ولی نه برای خودی‌ها و رفقا، بلکه برای غیرخودی‌ها و رقبا!

آقای احمد توکلی در فرازی از نامه خود عنوان نموده‌اند «در وضعیت فعلی که در حال انجام مذاکرات مهم پیرامون حقوق ملت شریف ایران در مصافی ناعادلانه با دشمنان ایران و اسلام هستیم، هرچه این عزت‌مندی بیشتر حفظ و تقویت شود، توفیق فرزندان انقلاب در مذاکرات افزون خواهد شد.»

سوال من از آقاي توکلی این است که بینی بین‌اله...چه کسانی و کدام جریاناتی ملت ایران را در نقاب ارزش و ادعای مبارزه با فساد به شکلی نرم و براندازانه به مصافی ناعادلانه مجبورکردند؟ بنده هیچ دلم نمي‌خواهد به علل واقعی حوادث تلخ 88 بپردازم که هم شما واقفید و هم اکثریت ملت، منتها آن زمانه‌ای که با ادبیاتی فاخر! که حتی زیبنده خدمتگذار و نیروی خدماتی یک شرکت دولتی هم نبود، دشمنان ایران و اسلام را تحریک مي‌کردند و هل من مبارز مي‌طلبیدند تا از جیب ملت هزینه کنند تا دوران عوام‌فریبی خویش را سر کنند، چرا شما بزرگوار سکوت کرده بودید که هیچ، بلکه با تمام توان، رقبایتان را فتنه گر و یاغی به مردم معرفی مي‌کرديد؟

 

آقای توکلی؛ این مشیت الهی است که سکوت در برابر ظلم و تحقیر ملتی را در پی خواهد داشت، و اگر مدعیان بصیرت دیروز که هرجنبنده ذی‌شعوری را برچسب فتنه و ضد ولایت مي‌چسباندند، اندکی مورد نقد شما و برادران اصولگرا بودند، امروز در چنين وضعیتي قرار نمي‌گرفتیم.

آقای احمد توکلی شما یکی از نمایندگانی هستید که در کنار زرنگی‌ها و فرصت‌طلبی‌هایي که غالب برادران اصول گرا دارند، یک شاخصه مردم پسند هم دارید و آن اینکه تلاش مي‌کنید صدای مخالفین خود را بشنوید...

 بنده بیش از دویست یادداشت در نقد افراطیون در آن زمان خطر و فتنه سواری در سایت شما نوشته بودم، که متاسفانه در آرشیو سایت شما یادداشت‌های بنده بدون عنوان نویسنده همچنان حفظ شده است، چکیده نقد من به برادران اصول گرا درآن زمان این بود که از دیانت و ارزشها بهره ابزاری نبریم، به نام ولایت نظام را تضعیف نکنیم، منتقدین خود را فتنه گر و...خطاب ننماییم، برای مدیریت‌ها، امام زمان (عج) را به چالش نکشیم، بخاطر پول از بصیرت‌هاي علوی کپی برداری تقلبی نداشته باشیم، جلوی هتاکان به مراجع و شخصیت‌های که مردم دوستشان دارند را بگیریم، در حرم امام خمینی (ره) به بیت امام توهین نکنیم، در نقاب ولایتمداری، باند بازی و تیم گرایی نداشته باشیم و.... ولی نتیجه این نقدهای شهروندی چه شد؟

حالا شما بزرگوار در قامت یک نماینده مردمی ظاهر شدید و از آقای روحانی که سیاست خارجه‌اش بی‌اجازه رهبری نیست، سوال کردید که در مصاف ناعادلانه فلان شدیم و بهمان؟ و فرياد "واعزتا| سر مي‌دهيد...؟

اول شما جواب بدهید که چرا در کنار برادر حدادعادل رفیق شفیقتان، بی عدالتی‌های چهار ساله گذشته را ندیده گرفتید و حتی در برهه‌ای برای یکدست کردن صدای عوام‌فریبی و هیاهوي 8 ساله، تلاش نمودید بجای علی لاریجانی، حدادعادل رئیس مجلس شود؟

آقای احمد توکلی؛ اول شما جواب بدهید که چرا با اغماض و مدارای مشکوک، تمام رقبای احمدي‌ نژاد را سران فتنه ناميدید تا سوء مدیریت ها هم در درون و هم درعرصه برونی چنان رواج یافت که به نام مبارزه بافساد و عدالت! اختلاس سه هزار ميلیارد تومانی و آنهم با نقش برخی نمایندگان شکل گرفت؟

بابک زنجانی چگونه و با شراکت و همراهی چه کسانی توانست بابک ميلیاردی شود و نبض وزارت نفت را دردست بگیرد؟

آقای توکلی؛ شما اول بفرمایید که چرا برخی دوستان مدعی بصیرت در نقاب بصیرت افزایی ميلیونها و بلکه میلیاردها از بیت المال سرکشیدند و بجای دور زدن تحریم‌ها مردم را دور زدند؟ علت‌العلل سوء مدیریت‌ها چه کسی و یا چه کسانی بودند که شما هنوز هم نمي‌خواهید و یا بخاطر ملاحظاتی از گفتن اصل کاری‌ها واهمه دارید؟

اجازه بدهید فقط با طرح یک سوال افکار عمومی را به علت العلل تحقیر ملت رهنمون نمایم، چرا هنوز که هنوز است افراطیون از تریبونهای نماز جمعه سوء‌استفاده مي‌نمایند؟ آقای توکلی آیا داوران حق بازی هم دارند؟  شما و رفقا در پیشگاه ملت باید جواب پس دهید، این از عجایب جامعه ماست که جماعتی می‌زنند، خراب مي‌کنند، خزانه مملكت را به غارت مي‌برند و... و تازه فرافکنی هم مي‌ کنند!

 

 

پیک نت 20 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: