ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده

سخنگویان سپاه در مجلس

نگران افشاگری اقتصادی اند 
 
 
 
 

"الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود!

الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد.

اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به   حساب چه نهادی رفته است؟

در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه.

 

پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: