ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سعید شیرینی و محمد رویانیان

سرپرست کنونی و مدیرعامل سابق

باشگاه پرسپولیس بازداشت شدند 
 
 
 
 

سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس روز پنجم اسفند بازداشت شد و وزارت ورزش حکم برکناری او را از این باشگاه صادر کرده است. محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم روز پنج‌شنبه، پانزدهم اسفند، از سوی دادسرای اوین احضار شد.

شیرینی مالک عطرفروشی در میدان هفت حوض تهران است و ماشین لیزینگ می کند. البته خودروی خارجی هم وارد می کرده است.

رویانیان بعد از کناره‌گیری از مدیرعاملی پرسپولیس معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح شد و حالا احضار شده است و  دوستانش به روزنامه فرهیختگان گفته اند او پس از حضور در دادستانی بازنگشته و به خاطر برخی مسائل مربوط به ستاد سوخت، همچنین در اختیار گذاشتن سهمیه بنزین در اختیار افراد متفرقه بازداشت شده است.

علیرغم همه این خبرها، خبرگزاری بی نیاز از توصیف فارس در گزارشی اعلام کرد که محمد رویانیان مسئول بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح روز شنبه با لباس نظامی در مراسم ختم سردار اکبر هدایتی فرمانده قرارگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

مجتبی شفیعی، رئیس جدید ستاد سوخت، به روزنامه فرهیختگان گفته است: سوءاستفاده‌هایی در دوران سردار رویانیان شده که شامل بروز برخی انحرافات مالی است. برای جلوگیری از ادامه تخلفات و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، اطلاعات لازم در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته. با توجه به تاکید دولت مبنی بر جلوگیری از مفاسد اقتصادی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی است.

 

پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: