ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

نگاهی به سخنرانی سردار سلامی

سپاه بجای هندسه جهانی

حساب مالی داخلی را پس بدهد 
 
 
 
 

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه است و از جمله آن فرماندهان سپاه است که هنوز از خواب خوش دوران سیاست جنگی 8 ساله احمدی نژاد برنخاسته و یا در آرزوی بازگشت به آن دوران است.

همانطور که جبهه پایداری و اوباشی مانند کوچک زاده در مجلس جنجال به پا می کنند و خبر برای کیهان می سازند تا مسیر اصلی دولت برای مصالحه اتمی و نجات کشور از چنگ  تحریم ها را عوض کنند، امثال سردار سلامی نیز همین جنجال سازی و خبرسازی را با اظهارات خود ادامه میدهند. برای پوشش دادن این جنجال سازی های خبری، معمولا سپاه و یا شورای تبلیغات اسلامی و یا یکی دیگر از نهادهای وابسته به سپاه ابتدا یک همایش اعلام می کنند و سپس این فرماندهان را می فرستند در آنجا سخنرانی کنند. همایش هائی با اسامی گاه خنده دار. از جمله «همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی» که سردار سلامی سخنران آن شد و گفت:

«جهان اسلام بر بام ژئوپلیتیک عالم ایستاده است. امروز از  همین منطقه می توانیم همه نقاط زیر سلطه رژیم صهیونیستی را ویران کنیم. دست هایمان برای روز  حادثه روی ماشه است. »

این سخنرانی بدنبال خبر مشکوک توقیف کشتی حامل سلاح های جمهوری اسلامی انجام شد و طبیعی است که فورا اسرائیل این سخنان را ضمیمه کشف کشتی سلاح کرده و بعنوان در خطر بود ن خود در بوق کرد و مستند به آن فشار پهلوئی به مذاکرات اتمی را افزایش داد.

هیچکس از سپاه سئوال نمی کند که چرا یک همایش با حضور خبرنگاران برای بررسی اختلاس و دزدی و غارت مملکت در 8 سال گذشته تشکیل نمی دهد و فرماندهان سپاه را برای سخنرانی و پرسش و پاسخ در آن دعوت نمی کند؟ تا مثلا سئوال شود: سپاه چه رابطه ای با بابک زنجانی داشته است؟

بجای سمینار هندسه قدرت جهانی، سپاه باید حساب داخلی را پس بدهد!

 

پیک نت 22 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: