ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

فاشیست ها، صف خود را از نازی جدا میدانند
دولت روحانی و مردم ایران

در محاصره مثلث فاشیسم 
 
 
 
 

سلام - در دوران بوش دوم - ١٤ سال پیش- گروه بزرگ  نو محافظه کاران جنگ طلب که بسیاری هم یهودی و فاشیست هستند به قدرت رسیدند. آنها علنا طرفداری از فاشیسم موسیلینی میکردند و هنوز میگویند فاشیسم نژاد پرستی نازیسم را نداشت و حکومت کورپوراسیون ها (شرکتهای بزرگ) با روش خشن است. اوباما یک سال دیگر قدرت دارد و سال آخر بی قدرت (اصطلاح سنتی واشنگتن و  کنگره و سنا: اردک فلج) خواهد بود. الان بدلیل مشکلات طرح بیمه درمانی وی و تبلیغات راستی ها مانند صدها تلویزیون و رادیو و روزنامه کمترین محبوبیت را دارد. در ٢٠١٦ احتمالا جد بوش یا یک جمهوریخواه دیگر رئیس جمهور می شود و نومحافظه کاران بقدرت بر می گردند.

از  سال ٢٠٠٠ نومحافظه کاران با استفاده از ضعف حقوق بشر در ایران، فشار تبلیغاتی را در این مورد سیاست خود قرار دادند زیرا میدانستند جمهوری اسلامی ممکن است در امور اتمی عقب نشینی کند و باقی بماند اما با عقب نشینی در زمینه حقوق بشر قطعا سقوط می کند. موضوع دیگری که آنها روی آن متمرکز عمل می کنند، کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی در منطقه است. بویژه در لبنان و عراق. بنابراین، اگر آنها با بهره گیری از شکست مذاکرات اتمی با ایران و ادامه ضعف های بنیادی جمهوری اسلامی در مسئله حقوق بشر بتوانند به کاخ سفید بازگردند، پرونده اتمی دوباره "تابلو" خواهد شد اما قطعا با استفاده از ضعف های جمهوری اسلامی، حقوق بشر را بسیار برجسته تر از گذشته در راس تبلیغات کاخ سفید قرار خواهند داد.

در ایران هم گروه های راستی و مشکوک در جهت همین تغییرات در کاخ سفید و لیکودی های اسرائیل عمل می کنند. از یک طرف کارشکنی در مذاکرات اتمی و از طرف دیگر دفاع از نقض حقوق بشر در ایران به بهانه جلوگیری از دخالت غرب در امور داخلی ایران.

بنبانگذاران حزب لیکود اسرائیل که منتظر بازگشت راست ها به کاخ سفید است در جنگ دوم با فاشیست ها و از جمله فاشیست های ایتالیائی همکاری داشتند.

به این ترتیب، دولت روحانی و مردم ایران از محاصره یک مثلث باید خارج شوند: راست ها و فاشیست های امریکا، فاشیست های اسرائیل و فاشیست های جمهوری اسلامی.

 

پیک نت 24 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: