ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

بیانیه جبهه مشارکت

با صبر و اعتدال، دوران دشوار

کنونی را پشت سر بگذاریم! 
 
 
 
 

جبهه مشارکت با انتشار بیانیه ای علیه کارشکنان و مخالفان دولت روحانی، همه احزاب و سازمان های سیاسی را دعوت به اعتدال برای پشت سر گذاشتن دوران دشوار کنونی کرد. در این بیانیه آمده است:

برخی اتفاقات که از ناحیه یک اقلیت خاص مدیریت و برنامه ریزی می شود نظیر برخوردهای صورت گرفته با دراویش زندانی و خانواده های معترض آنها، نصب بیلبوردهایی با پازل کاترین اشتون و صدام به بهانه دیدار با آسیب دیدگان وقایع سال های اخیر و... نمونه هایی از اقدامات و رفتارهای افراطی است که به هیچ روی قابل دفاع نبوده و به انسجام ملی و حیثیت نظام آسیب می رسانند. جریانی که برقراری هر نوع تعادل و آرامش در کشور را در تضاد با منافع خود قلمداد نموده و سعی دارد با ایجاد تنش در فضای سیاسی کشور از یک سو به هدف اصلی خود که القای یاس و ناامیدی نسبت دولت مستقر است، دست یابد و از سوی دیگر با فرار از مسئولیت ویرانی های بجای مانده از دولت گذشته همچنان با کوبیدن بر طبل تبلیغاتی علیه جریان موهوم فتنه زمینه حذف رقیب را از صحنه سیاسی کشور فراهم نماید.

جبهه مشارکت ایران همه مسئولان، نخبگان و جریان های سیاسی را به شناخت ابعاد رفتاری و اهداف این جریان مشکوک فرا می خواند و از همۀ دست اندرکاران که به تریبون های رسمی دسترسی دارند می خواهد جانب اعتدال را نگاه دارند و از هر رفتار، گفتار و اقدامی که در راستای تحقق اهداف جریان های افراطی است بپرهیزند.

٢٤اسفند ماه ١۳٩٢

 

پیک نت 27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: