ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

فاطمه هاشمی:

اگر زندان رفتم

حرف هایم را خواهم زد! 
 
 
 
 

فاطمه هاشمی به بهانه توهین به دو قوه مقننه و قضائیه به 6 ماه حبس محکوم شده و این حکم را می خواهند شمشیر داموکلس کنند بالا سر هاشمی رفسنجانی که از نقش اینده او در انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان خواب به چشم ندارند.

فاطمه هاشمی خواهر بزرگ فائزه هاشمی است و شوهرش فرزند آیت الله لاهوتی که در آغاز ماجرای اعلام جنگ مسلحانه مجاهدین خلق و موج دستگیری ها و اعدام هائی که لاجوردی در اوین راه انداخت او را هم به این دلیل که دو پسرش با مجاهدین در ارتباط اند به اوین بردند و معلوم نیست لاجوردی چه بلائی سرش آورده که خبر مرگ ناگهانی اش در اوین اعلام شد!

فاطمه هاشمی از موسسات حزب اعتدال و توسعه است و بنیانگذار بنیاد بیماری های خاص. او همچنین ریاست فدراسیون ورزشی بمیاران خاص را که خود تاسیس کرده نیز برعهده دارد.

وی روزگذشته درباره حکم 6 ماه زندان خود به خبرگزاری ایرنا گفت:

شکایتی که از من شد ناحق بود و غیر قانونی. شاکی خصوصی نداشتم، بلکه مدعی العموم از من  شکایت کرد و برای من در دادگاه انقلاب پرونده تشکیل دادند.

درباره اظهار نظرم در باره مجلس و قوه قضائیه معتقدم هیچ فردی در مجلس حق ندارد به ناحق در مورد افراد صحبت کند و در مجلس هم پاسخی به آن داده نشود. به حکم دادگاه اعتراض کرده ام، اما هنوز اعتراضم پیگیری نشده است و باید پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شود.

به غیر خدا از فردی نمی ترسم و نگرانی از زندان رفتن ندارم و در صورت به زندان رفتن، مطالب زیادی دارم که بگویم.

 

پیک نت 29 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: