ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

راه طولانی بیرون آمدن

 از چنگ شورای امنیت 
 
 
 
 

با گزارش مثبت راست آزمائی بازرسان آژانس انرژی اتمی، پس از بازدید از تاسیسات اتمی "نطنز" و "فردو"، همانگونه که حسن روحانی در خوزستان اعلام کرده بود، نخستین شکاف در سد استوار  تحریم ها علیه ایران ایجاد شد. جان کلام در فاجعه ای که طی 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد به بار آمد و روی دست مردم ایران ماند، در آن واپسین جمله روحانی در باره محصول سیاست تهاجمی- اتمی آن دوران خلاصه شد: شعار "ایران هسته ای شد"، پدر مملکت را در آورد!

و این از خطرناک ترین شعارهای احمدی نژاد بود که با تائید و حمایت گروهی از فرماندهان سپاه سر داده شد و راه را برای تحریم های جهانی علیه ایران گشود. رویدادی که درتاریخ ایران سابقه نداشت و ندارد. چنان که در یک قلم یکصد میلیارد دلار پول نفت ایران در بانک های جهانی توقیف شد و همین بانک های بحران زده با پول ایران در پی چاره زخم های خود بر آمدند. حتی با ابتدائی ترین آشنائی نسبت به سیستم بانکی جهان می توان گفت که هیچ بانکی پول نقد را برای کسی در گاو صندوق نگه نمی دارد، بلکه با آن پول کار می کند. و با پول ایران چنین کردند و تازه کمی بیش از 4 میلیارد دلار آن را می خواهند بصورت اقساط آزاد کنند. ریش مملکت و مردم ایران را با سیاست تهاجمی بدست غارتگران جهانی دادند. همان ها که اسمشان را گذاشته اند "مستکبران" و شب و روز علیه آنها شعار می دهند. و این تازه یک قلم و البته قلم درشت فاجعه تحریم هاست. محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت که از زندانیان کودتای 88 است، درهمان آغاز کار احمدی نژاد و آغاز شعارهائی که امروز نتیجه اش روی دست ملت ایران مانده، گزارش دقیقی در باره فعالیت اتمی ایران نوشت و منتشر کرد. بموجب این گزارش تحلیلی، ایران می توانست به 80 در صد اهداف اتمی خود برسد بی آن که دچار مشکلاتی شود که اکنون هست و می ماند 20 در صد بقیه که برای دستیابی به آن می شد با جهان وارد تعامل شد، چنان که برزیل شد!

و حالا. هنوز راه درازی در پیش است تا قطعنامه های شورای امنیت علیه برنامه اتمی ایران که احمدی نژاد آنها را "ورق پاره" اعلام کرده بود لغو شود و مستمسک ها از امریکا و اروپا گرفته شود.

 

پیک نت اول بهمن

 
 

اشتراک گذاری: