ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سردار قالیباف

این روزها موضوع شایعات است!

 
 
 
 
 

سردار قالیباف همچنان شهردار تهران است و خوب یا بد، مشغول کارش است. دراین میان معلوم نیست چرا این هفته ها، مرتب او را موضوع خبرهائی می کنند که برخی جعلی و برخی شایعه است و چگونه است که یکباره خبر و عکس شرفیابی اش به حضور رهبر در همه رسانه ها (از جمله سیما) پخش می شود؟ اصلا چنین دیداری که سابقه هم نداشته برای چه منظوری بوده؟

روزگذشته ناگهان در تهران شایع شد که قالیباف استعفا داده است. پس از چندین ساعت، این شایعه که حداقل بصورت شایعه روی سایت های خبری قرارگرفته بود رسما تکذیب شد!

دو هفته پیش خبر انتخاب مجدد قالیباف به عنوان نایب رئیس مجمع شهرداران جهان در رسانه های داخلی انعکاس یافت. مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران ، “UCLG”  را مجمع شهرداران جهان عنوان کرد، در حالیکه در زبان فارسی “United Cities and Local Governments Association”  انجمن شهرهای متحد و دولت های محلی ترجمه می شود. تازه، در سایت رسمی اجلاس هم هیچ نام و نشانی نه بعنوان نایب رئیس و نه بعنوان عضو هیئت رئیسه UCLG  از آقای قالیباف ملاحظه نمی شود. تا آن که بالاخره سایت رسمی اجلاس قالیباف را بعنوان نایب رئیس رئیس انجمن شهرهای متحد و دولت های محلی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا اعلام کرد و باد بالنی که روابط عمومی شهرداری تهران هوا کرده بود خالی شد!

 

پیک نت 2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: