ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

معاون پارلمانی روحانی:

روزی 50 تن بنام اسلام کشته می شوند 
 
 
 
  بنام اسلام و به انگیزه رفتن به بهشت کشته می‌شوند، اما آیا این اسلام است؟ اینکه خود را در خیابان و مدرسه و بیمارستان منفجر کنند؟ این بذر کینه و نفرت که وهابیت در دانشگاه سعودی توسط آخوندهای درباری سوری افشاندند، امروز میوه تلخش را در عراق و افغانستان می‌چینند.

 

حجت الاسلام مجید انصاری از رهبرای مجمع روحانیون مبارز است که در دولت روحانی معاون پارلمانی رئیس جمهور شده است. از او جمله روحانیونی است که به علم اقتصاد مسلط است. سالها عضو مجلس خبرگان رهبری بود اما با تصفیه این مجلس از روحانیون مجمع روحانیون کنار گذاشته شد. می گویند دیدار چند ساعته او و اسحق جهانگیری با رهبر جمهوری اسلامی چند ماه پیش از انتخابات 92 و گزارشی از وضع بحرانی مملکت، راه را برای انتخابات 92 و پیروزی روحانی گشود.

آنچه را می خوانید بخشی از سخنرانی اخیر وی بمناسبت سالروز میلاد پیامبر است:

به طور متوسط هر روزه 50 نفر به نام اسلام و به انگیزه رفتن به بهشت کشته می‌شوند، اما آیا این اسلام پیامبر است؟ اینکه خود را در خیابان و مدرسه و بیمارستان منفجر کنند؟ این بذر کینه و نفرت که وهابیت در دانشگاه سعودی توسط آخوندهای درباری سوری افشاندند، امروز میوه تلخ آن را در عراق و افغانستان می‌چینند.

اگر جهان اسلام در عراق،‌ افغانستان، لبنان و سوریه گرفتار کینه است و دیروز مسمانان به دست آمریکایی‌ها کشته می‌شدند، امروز با انحراف از اسلام ناب، به دست خود مسلمانان کشته می‌شوند. همچنان جریانات تکفیرگونه و وهاب‌گونه در تشیع همانند تکفیری‌ها با منطق خشونت‌گران با یکدیگر حرف می‌زنند. آیا فضای برخی رسانه‌ها،(درایران) فضای برادری و محبت است.

امروز شخصیت‌های بزرگ و سرمایه‌های اجتماعی نظام به بدترین اتهامات متهم شده‌اند،  ایجاد این کینه‌های شتری توسط عده‌ای است که نام و نان‌شان، تفرقه‌انگیزی است، گرچه مردم با اراده و علاقه خود دولتی را برگزیدند و امیدی در قلب مردم جوانه زده اما دست‌هایی به کار افتاده که بدبینی و اختلاف‌افکنی را القا می‌کند تا مردم برخی از شخصیت‌ها دور باشند و ذهنیت جامعه مخدوش شود.

من در اینجا نه به عنوان معاون پارلمانی بلکه به عنوان یک شهروند از کسانی که دانسته یا ندانسته، همگام با رسانه‌های صهیونیستی از تلاش پرثمر دولت و اقداماتی که برای رفع مشکل تحریم توسط دولت انجام می‌شود، ابراز نگرانی می‌کنند و درخصوص تضعیف تیم مذاکره ‌کننده مشغول به کارشکنی هستند و اگر زورشان برسد، چوب لای چرخ دولت می‌گذارند، می‌ پرسم آیا این با آموزه‌های امام و رهبری و پیامبر اکرم (ص) سازگار است؟

برخی افراد فلاکت، اخم و غم را در چهره مردم راحت ‌تر از شادمانی تحمل می‌کنند. جوان‌ها از دین، قرآن و اسلام فاصله نگرفته‌اند، بلکه از امثال بنده فاصله گرفته‌اند و از برخی رفتارهای سختگیرانه و اسلام خشن که عده‌ای آن را ترویج می‌کنند.

 

پیک نت 5 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: