ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

14 تن آنها معرفی شدند

پزشکان زیر زمینی تهران

مردم را سر کیسه می کنند 
 
 
 
 

پایگاه اطلاع رسانی "خانه ملت" در یک  اقدام غافلگیر کننده، اول نام و اول فامیل شماری از پزشکان ایران را که برای عمل جراحی پول زیر میزی می گیرند، بعنوان بخشی از شبکه پزشکان زیرمیزی فاش کرد.

این پزشکان به دلیل توانایی در تخصص پزشکی، مبالغی بین 30 تا 60 میلیون تومان از بیماران خود پول می گیرند. پزشکانی که در این شبکه قرار دارند و "خانه ملت" نام 14 تن از آنها را اعلام کرده همگی در رشته خود متخصص صاحب نام اعلام شده اند. این پزشکان اغلب حساب های بانکی بنام اشخاص دیگر دارند که بیماران باید پول زیر میزی را به این حساب ها پرداخت کنند و به همین دلیل از نظر حقوقی نمی توان آنها را مورد پیگرد قرار داد و بیماران آنها نیز حاضر به شکایت و یا افشای این رابطه نیستند زیرا بیم دارند در صورت نیاز دوباره به عمل جراحی و یا درمان به آنها نیازمند باشند و این بار درها به رویشان بسته بماند. برخی بیمارستان‌هایی خصوصی علیرغم آیین‌نامه‌های مبنی بر دریافت نکردن مبالغ اضافه از بیمار، با این پزشکان همکاری می کنند و احتمالا در پولی که از بیماران گرفته می شود شریک اند.

نام پزشک - تخصص :

1- م.ع - ی.ن - جراح قلب .2- ب - س. م - ارتوپد جراح ستون فقرات 3- م - ن - ارتوپد 4- ع.ر- ک. م - جراح عروق 5- ع.ر- ش. ر - جراح مغز و اعصاب 6- م.ح - م - جراح قلب 7- ف - ف - جراح پلاستیک 8- م- ن - گوش و حلق و بینی (ENT) 9- م.ر- م - گوش و حلق و بینی (ENT) 10- م.م-ا.آ - جراح زنان 11- غ.ر- و.ک - جراح عمومی 12- ن- ن.ه - زنان و زایمان  13- ع- م.م - جراح عمومی  14- ج- د - ارتوپد

 

 

پیک نت 6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: