ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه با محمد هاشمی

بموجب همه نظر سنجی ها

رای هاشمی 40 میلیون بود! 
 
 
 
 

محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی که سالها رئیس صدا و سیما و سپس عضو مجمع مصلحت نظام بود و اکنون رئیس دفتر رفسنجانی است در مصاحبه با "اعتماد" گفت:

مردم در انتخابات پاسخ شورای نگهبان را دادند و بخاطر عصبانیت از کاری که با شناسنامه انقلاب شد، بر خلاف تمام پیش بینی ها، دکتر روحانی را در همان دور اول رئیس جمهور کردند. پیش بینی های مراکز رسمی و معتبر نظرسنجی ها از رای 40 میلیونی هاشمی و مشارکت 90 در صدی مردم خبر می داد که همین موضوع افراطی ها را ترساند و وادار به واکنش فوری برای رقم نخوردن این حادثه تاریخی کرد.

تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری 92 مخصوصا از سال 88 به بعد تمامی جایگاه‌ها و مسوولیت‌های مدیریتی اعم از اجرایی، سیاسی و فرهنگی، قضایی – تقنینی و نظامی – امنیتی در اختیار جناح اصولگرا بود. این جناح دو استراتژی را با عناوین مختلف و توسط بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و نامزدهای بالقوه انتخاباتی خود ترسیم می‌کردند. اولا القا می‌کردند که دیگر رقیبی در صحنه سیاست وجود ندارد و رقبای آنها اعم از اصلاح‌طلب – اعتدالگرا و حتی مستقل نابود شده‌اند و محلی از اعراب ندارند و جریان اصولگرا را یکه‌تاز میدان و تنها نیروی سیاسی مورد قبول مردم می‌دانستند و با این برداشت برای انتخابات ریاست‌جمهوری سناریوی چند کاندیدایی از درون جبهه اصولگرا را طراحی کرده بودند.

دوم گروه‌های سیاسی جریان اصولگرا مخصوصا افراطیون این جناح هنوز نتوانسته‌اند خود را با شرایط جدید تطبیق بدهند و کماکان بر طبل مخالفت با پیروز میدان انتخابات که او را رقیب می‌دانند و مطالب خیالی دور از واقعیت عینی جامعه را مطرح می‌کنند.

 

پیک نت 7 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: