ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

روحانی:

هیچکس برای همیشه

در حصر و زندان نمی ماند! 
 
 
 
 

مصاحبه حسن روحانی با "فرید زکریا" از شبکه تلویزیونی سی. ان. ان قطره چکانی و پراکنده در رسانه های داخل کشور انتشار یافت. این سیستم انتشار اخبار ناشی از جنجال هائی است که جناح راست و بازنده انتخابات 92 راه می اندازد و طبیعی است که طرف مقابل هم احتیاط می کند، اما آن که باید پیام را بگیرد، می گیرد. چه مردم ایران و چه امریکا. از جمله این دو اشاره که دست و پا شکسته در رسانه های داخلی منتشر شد و متن دقیق آن را می خوانید:

1- روحانی در ارتباط با حصر خانگی موسوی و کروبی و احتمال آزادی آنها گفت: "هیچکس برای همیشه در زندان و حصر نمی‌ماند. معتقدم شرایطی که امروز در ایران بوجود آمده به گونه‌ای است که در آن ملت صلح، نزدیکی بیشتر و عدم وجود شکاف در جامعه را می‌خواهد و بنده فکر می‌کنم شرایط ماه‌های آینده ایران به مراتب از آنچه که در گذشته بوده بهتر خواهد بود و صلح، برادری، اخوت و همزیستی بهتر از گذشته را در ایران شاهد خواهیم بود. من به آن روز امیدوارم. 

2- عادی شدن رابطه با امریکا، در اختیار آمریکایی‌هاست. اگر آنها مداخلات و فشارهای خود را کنار گذاشته و سعی در تخریب روابط ایران با دیگر کشورها نکنند و قدم‌های مثبت بردارند، البته شرایط جدیدی بوجود خواهد آمد. ما و آمریکا قرار نیست تا ابد در حال دشمنی باشیم. بنابراین، این واشنگتن است که باید تصمیم گرفته و رفتار و سیاست خود را تغییر دهد و در این صورت حتماً پاسخ مثبت خواهد گرفت.

 

پیک نت 8 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: