ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

حضور وزیر کشور در جلسه معاونان سیما

اعتیاد و بیکاری

دو نگرانی بزرگ مردم است 
 
 
 
 

تحرکاتی در وزارت کشور جریان دارد که نشان میدهد، این وزارتخانه بار دیگر به جایگاه واقعی خود در ایران باز می گردد. یعنی مهم ترین وزارتخانه و در حقیقت نهادی در کنار نهاد ریاست جمهوری و یا نخست وزیری. بموجب آخرین گزارش خبرگزاری های داخلی، وزیر کشور "رحمانی فضلی" پس از دیدار و سخنرانی در جمع هنرمندان و بویژه اهالی سینما و همچنین مدیران روزنامه ها و خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) در جلسه شورای معاونان سازمان صدا و سیما شرکت کرد. سازمانی که خود سالها در آن مدیریت داشته و با زیر و بم آن آشناست. وزیر کشور در این دیدار گفت: هر تصمیم ملی و کلانی که در کشور گرفته می شود باید در سطح استان ها اجرا شود و استاندار هر استان نیز مسئول اجرای آن تصمیم است.  من رابطه دولت و صدا و سیما را با عمق وجود درک می کنم و به همین سبب مدیریت دو طرف باید در پی نقاط مشترک و تعادلی مورد نظر نظام و مردم باشند.

باید تلاش کنیم بر اساس اصول و مبانی نظام به هر آنچه مورد رضایت مردم است عمل کنیم و این فقط از طریق تقویت دولت صورت می گیرد. تنظیم روابط صدا و سیما و دولت باید طوری باشد که موجب تقویت، توانمندی، شکوفایی و کارآمدی دولت و در نتیجه رضایتمندی بیشتر و ایجاد امید در مردم شود.

در دوره جدید، استانداران همه افراد با تجربه هستند؛ سازمان صدا و سیما می تواند در هر سه حوزه با ایده پردازی و ساخت برنامه های هنری و فرهنگی به ما کمک کند. سازمان صدا و سیما می تواند در افزایش اقتدار ملی و امنیت ملی کمک بی بدیل داشته باشد. احزاب باید پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند و شفاف عمل کنند.

رحمانی فضلی که دبیری کل ستاد مبارزه با مواد مخدر را نیز برعهده دارد ادامه داد:

مبارزه با مواد مخدر جدی ترین برنامه وزارت کشور است چراکه بر اساس نظر سنجی از سال 86 تا91 ؛ اولین دغدغه مردم اعتیاد و مبارزه با این معضل اجتماعی بوده است و دوم بیکاری. در این خصوص تاکنون با هنرمندان، خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه ها، مداحان و سازمان بسیج جلساتی داشته ایم و در حال تدارک دیدار با ورزشکاران و روحانیان نیز هستیم.

 

پیک نت 9 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: