ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدارهای دهه فجر با هاشمی

مردم هوشمندانه توانستند

مدیریت اجرائی را عوض کنند 
 
 
 
 

بمناسبت دهه فجر جمعی از روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه قم، مشهد و تهران با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند و در این دیدار هاشمی از جمله گفت:

تغییر مدیریت اجرایی كشور بیانگر هوشمندی مردمی است كه بدنبال زندگی بهتر و با نشاط ‌تری هستند و وظیفه ما نیز ایجاد امنیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به دور از ظلم، تبعیض و برپایه عدالت و اعتدال برای مردمی است كه پشتوانه این نظام هستند.

مذاكرات با شجاعت مذاكره‌كنندگان ایرانی انجام و مورد حمایت مسؤولان ارشد نظام قرار داشته و دارد و حضور هیأت‌های اقتصادی و سیاسی و شركت‌های بین‌المللی بزرگ كشورهای صنعتی، بیانگر اقدام بزرگی است كه باید از آن حمایت نمائیم و انتظار ما نیز برخورد صادقانه از سوی طرف‌های مقابل می‌باشد.

بدنبال هر استبدادی، اگر تندروی شود، نتیجه آن استبداد دوباره است و این همان دور باطلی است كه باید از آن اجتناب کرد. تفكر اعتدالی را ترویج كرد و حق مردم برای دخالت در سرنوشت خود را مورد احترام و تكریم قرار داد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام قابل، حجت الاسلام واحد و حجت الاسلام صفری از قم، حجت الاسلام عجم از مشهد و حجت الاسلام هادی غفاری و حجت الاسلام اشرفی‌اصفهانی از تهران به نمایندگی از جمع حاضر درباره مسائل روز صحبت و بر ضرورت شكل‌گیری تشكل های مردمی تأكید كردند.

 

پیک نت 10 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: