ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سردار نقدی

سردار شکنجه هنوز نمیخواهد

از خواب سیاست جنگی بیدار شود! 
 
 
 
 

سردار محمدرضا نقدی معروف به "سردار شکنجه" که اکنون رئیس سازمان بسیج است، بمناسبت هفته فجر رفت اصفهان و در مجمع بسیج استان اصفهان گفت:

امروز استکبار جهانی بار دیگر همه قوای خود را در آخرین نفس‌ها جمع کرده تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورد. اما ما با همت همه شیرزنان و دلیرمردان ایران نشان خواهیم داد که انقلاب پایدار و ایستاست و سر فرو نخواهد آورد و به نهضت جهانی ولی عصر (عج) خواهد پیوست. ما منادی آرمان بلند نجات‌بخش بشریت هستیم. نهادهای دولتی نمی‌توانند به تنهایی این سیر را پیش ببرند.

سردار نقدی که پس از انتخابات دوم خرداد و آغاز ریاست جمهوری محمد خاتمی شهرداران نواحی تهران را دستگیر و در زیر زمین "وصال" شکنجه کرد تا اعتراف به اختلاس و رابطه با منشی هایشان از آنها بگیرد یک پرونده دیگر هم دارد. این پرونده مربوط به اختلاس و نزاع منجر به قتل در جریان وارد کردن "موبایل" به کشور است. یک پرونده کوچک دیگر هم البته دارد و آن مربوط به آن خانه کرج است که در آن دختران را برهنه می کردند و از آنها فیلم می گرفتند. فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ همدست او بود. هم نقدی و هم آن سردار فرمانده نیروی انتظامی موقتا به حاشیه هدایت شدند تا سر و صداها بخوابد و دوباره بیایند جلو. چنان که نقدی با حمایت آقا مجتبی خامنه و میرحجازی منشی رهبر آمد و شد رئیس سازمان بسیج!

سردار نقدی که هنوز در رویای سیاست جنگی دوران احمدی نژاد است و از معاودان عراقی است، با این پیشینه در سخنرانی خود در اصفهان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی ترسیم خطوط اصلی تحقق جامعه اسلامی است.

 

پیک نت 12 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: