ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

یک شرکت امریکائی اجازه رسمی گرفت

صادرات رسمی کالا

از امریکا به ایران آغاز می شود 
 
 
 
 

یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که توانسته مجوزهای لازم برای صادرات به ایران را رسما بدست آورد و اکنون آماده حمل مستقیم کالا از آمریکا به ایران است. عبدالحمید اسدیان،

مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت نیز این خبر را تائید کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اخیرا نامه‌ای خطاب به تمامی روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور ارسال و در آن ها رسما اعلام شده که یک شرکت آمریکایی، با مجوز رسمی دولت ایالات متحده آماده حمل محموله‌های انتقالی از این کشور به ایران است. در این نامه که به امضای دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و یونان ارسال شده، با اشاره به مجوز مورد بحث، حمل و نقل دریایی، از همه شرکت‌های فعال در زمینه‌های کشاورزی، دارویی، تجهیزات دارویی و بیمارستانی خواسته شده است در صورت تمایل، نوع کالا و سایر نیازهای خود را کتبا به این شورا اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

واردات کالاهای آمریکایی در آبان ماه از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب 95.95 و 50.78 درصد و در آذر ماه به ترتیب 936.54 و 244.05 درصد افزایش یافته است.

مکملهای دارویی و غذایی، کره بسته بندی شده، خمیر چوب شیمیایی، دستگاههای محرک ماهیچه قلب، اسپرم گاو، اعضای مصنوعی بدن و تخم سبزیجات برای کشت مهمترین اقلام وارداتی ایران از آمریکا در 9 ماهه سال جاری بوده است.

خبرگزاریها از احتمال سرمایه گذاری خودروسازان آمریکایی در ایران خبر داده اند.

 

پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: