ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان روحانی درجمع اطلاعاتی ها

گریبان کسانی را بگیرید

که حقوق مردم را غارت کرده اند 
 
 
 
 

دکتر حسن روحانی روز گذشته (دوشنبه) با وزیر اطلاعات و معاونان، مدیران و کارمندان وزارت اطلاعات دیدار کرد و در جمع آنها طی سخنانی گفت:

 

رعایت حقوق شهروندی و حقوق اقوام، مذاهب و اقلیت‌ها ضرورتی انکارناپذیر است. در کنار دیگر وظایف سنگین، صیانت از آبرو، حیثیت و اسرار مردم و حفظ اعتماد عمومی در عالی‌ترین سطح، از وظایف اصلی شماست.

دولت به اصول خدشه‌ ناپذیری چون شفاف ‌سازی و راستگویی به مردم بعنوان ولی نعمتان خود معتقد است و بر اصل نقد و سلیقه‌های مختلف در جامعه پای می فشارد و در این مسیر حمایت از حقوق شهروندی جزء وظایف وزارت اطلاعات است.

همچنان که تعامل با احزاب، نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان، اصحاب رسانه و حمایت از فضای نقد در این مجامع از وظائف وزارت اطلاعات است. افراط و تفریط این فضا را برنمی ‌تابد و عده‌ای با سخنان تند و غیر منطقی محیط بحث و نقد را تیره می‌ کنند و عده‌ای دیگر با رفتارهای خشن و تحریک کننده فضا را متشنج می‌کنند.

وزارت اطلاعات دیده‌بان نظام است و این وزارتخانه و کارکنان آن به هیچ حزب، دسته و گروهی تعلق ندارد. وزارت اطلاعات متعلق به ملت، متعلق به نظام، متعلق به راه امام و رهبری است. جمهوری اسلامی ایران از امنیت مطلوبی برخوردار می‌باشد، اما در منطقه‌ای به شدت ناآرام قرار دارد، وزارت اطلاعات در حکم چشم نظام است و باید با رصد دقیق تحولات، اطلاعات، تحلیل دقیقی از اوضاع به مسوولان کشور ارائه کند.

در کنار این شرایط نامناسب، فساد اقتصادی نیز دامنه گسترده‌ای داشته و مقابله با آن یک وظیفه بسیار مهم، فوری و ضروری برای همه و بویژه وزارت اطلاعات است.

من از همه کارکنان و مدیران وزارت اطلاعات می خواهم تا به طور جدی در عرصه مبارزه با فساد اقتصادی وارد شده و ضمن صیانت و حراست از بیت‌المال و حقوق مردم نسبت به بازگرداندن اموال و حقوق از دست رفته مردم توسط عده‌ای سودجو و ویژه ‌خواران اقتصادی قاطعانه اقدام کنند.

شما همانگونه که حافظ اسرار نظام هستند، باید حافظ آبرو و اسرار مردم نیز باشید. در جمهوری اسلامی ایران تنها یک پرچم و یک پرچمدار وجود دارد و آن مقام معظم رهبری است و همه باید تحت لوای همان پرچم حرکت کنند و اینکه پرچم دیگری در کشور باشد نه عقلی است و نه شرعی.

ارتقاء امنیت سایبری یکی از سیاست‌های کلان دولت است، وزارت اطلاعات باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط هم هوشیارانه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با حملات سایبری را دنبال کند و هم اجازه ندهد مردم از دستیابی به نیازهای اطلاعاتی، آموزشی، تفریحی و سایر فوائد فضای مجازی محروم شوند.

در شرایطی که دشمنان به دنبال تفرقه در جامعه‌اند،‌ تلاش در جهت حفظ آرامش و امید بهترین روش برای خنثی کردن برنامه‌های آنان است.

این نظام با توطئه های داخلی و خارجی زیادی مواجه است، شما ببینید به محض اینکه ما یک قدم برای تعامل با دنیا برداشتیم تا از این فشار ظالمانه و نا به حقی که علیه ملت ایران اعمال شده بکاهیم، دشمن تحرکات وسیع خود را برای خدشه وارد کردن به این حرکت آغاز کرد.

این شمائید که باید گزارش دهید که چقدر رژیم صهیونیستی از این حرکت ما عصبانی و خشمگین شده است، این شمائید که باید بگویید تا چه حد گروهک‌های ضد این نظام در خارج از کشور به تکاپو افتاده‌اند و روزانه با مقامات کنگره آمریکا و دیگران دیدار می ‌کنند تا مانع از رسیدن این نظام به اهداف خود شوند.

 

پیک نت 15 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: