ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی در اصفهان

تلاش احمد جنتی برای

بازگرداندن آب رفته به جوی 
 
 
 
 

شیخ احمد جنتی که با 90 سالگی فاصله کمی دارد، به بهانه سالگرد انقلاب به اصفهان سفر کرد تا حرف هایش را بزند، تا بلکه آب رفته را به جوی باز گرداند! آن آب در انتخابات 92 از جوی رفت. جنتی که برای حفظ احمدی نژاد در پست ریاست جمهوری بزرگترین همراهی را با کودتاچیان 88 کرد و آماری تقلبی را به سود احمدی نژاد اعلام کرد، در همین جمعی که بعنوان نیروهای انقلاب برایش به خط کرده بودند، ابتدا بی آنکه جرات کند اسم آیت الله منتظری را بیآورد گفت:

برخی از مدعیان مرجعیت خیال می‌کردند بعد از امام جایگاهی دارند و رهبر ایران می‌شوند اما امام این فتنه را خاموش کرد و یک شبه همه عکس‌های آن مرجع به پایین کشیده شد.

جنتی در بخش دیگری از سخنرانی خود، از اعدام هائی که بخشی از پرونده او نیز هست گفت: با نظر امام بسیاری از معاندین اعدام شدند.

او سپس در توجیه کودتا 88 گفت:

در همین فتنه 88 اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود، فجایع بسیاری در کشور رخ می‌داد. نقشه دشمن این بود که با ادعای تقلب در انتخابات بتوانند زمینه یک انتخابات دیگر را فراهم کنند و به نوعی با یک انقلاب آرام  نظام اسلامی را ساقط کنند.

مقام معظم رهبری با تدبیر، آتش فتنه را خاموش کردند و از عجایب روزگار این است که هنوز برخی افراد فتنه را درک نکرده اند و مدام دم از دموکراسی می‌زنند.

جنتی وحشت از رعایت حقوق بشر در ایران را هم اینگونه بیان کرد:

فرض کنیم که ایران همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را متوقف کند. آنوقت دشمن باز هم یک قدم پیش می‌آید و مساله حقوق بشر را مطرح می‌کند. مگر نمی‌بینید که در سوریه تروریست‌ها با حمایت کشورهای غربی چه جنایت‌هایی می‌کنند پس ما باید از مرزهای کشور خود به خوبی دفاع کنیم و آنقدر خدا به ما ثروت داده که اگر درست از معادن کشور این ثروت‌ها را استخراج کنیم کشور آباد می‌شود. ( در دوران احمدی نژاد مورد حمایت جنتی از همین معادن استفاده شد اما به جیب امثال بابک زنجانی ها؛ محمد خاوری ها و علینقی جهرمی ها رفت که آخری پیشکار اقتصادی همین آیت الله جنتی است!)

 

پیک نت 19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: