ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اگر سیمای ج. اسلامی یاری کند

انتخابات پر شوری

 برای مجلس آینده خواهیم داشت 
 
 
 
 

بدنبال پخش با تاخیر گفتگوی مستقیم رئیس جمهور از سیمای جمهوری اسلامی، از گروه جمع فراکسیون مصباح یزدی در مجلس، چند تنی مانند روح الله حسینیان معروف به "خسرو خوشگله" (البته در دوران کم سن و سال طلبگی در قم!)، حمید رسائی، کوچک زاده و.... نامه نوشته و از سردار ضرغامی وقت خواسته اند تا در تلویزیون ظاهر شده و به انتقادات روحانی پاسخ بدهند. آنها می خواهند به سخنرانی روحانی در جمع دانشگاهیان و همچنین در گفتگوی مستقیم تلویزیونی پاسخ بدهند. این که نقد آنها چیست؟ روحانی چه گفته که این گروه برآشفته شده اند؟ کم سواد خواندن منتقدان توافق ژنو از سوی روحانی در جمع دانشگاهیان این گروه را شامل میشده یا نمی شده؟ اشاره روحانی به چپاول 8 هزار میلیارد تومانی توسط بابک زنجانی شامل زیر مجموعه ای جیره گیر مثل همین گروه در مجلس میشده؟ و بالا دستان حامی زنجانی در سپاه؟ و ....

البته آنها توپ خالی در کرده اند و جرات حضور در مقابل دوربین تلویزیون و مردم را ندارند و اگر چنین کنند کم عقلی خودشان را به نمایش گذاشته اند.

چه بهتر که نهاد ریاست جمهوری هم از سیمای جمهوری اسلامی برای این عده تقاضای وقت تلویزیونی کند و برحضورآنها در سیما پافشاری هم بکند. چرا؟

پاسخ ساده است. کار این افراد توپ خالی در غیاب مردم در کردن است و تا انتخابات آینده مجلس چه بهتر که این افراد هر چه بیشتر و وسیع تر در برابر مردم قرار بگیرند و دهان باز کنند. این دهان باز کردن دو حسن دارد:

1- چهره مخالفان دولت کنونی و حامیان دولت احمدی نژاد بیشتر آشکار می شود و این برگ های سوخته، کاملا خواهند سوخت. یعنی همان سرنوشتی که "حداد عادل" و "جلیلی" در انتخابات 92 پیدا کردند.

2- انگیزه مردم برای شرکت وسیع تر در انتخابات مجلس آینده و بیرون ریختن این دسته بندی ها از مجلس قوی تر می شود.

 

پیک نت 19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: