ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

افشای خبر سازیها

چماقدار عاشورای 88

زیر عمل "لیپوساکشن" مرد! 
 
 
 
 

اخیراً تعدادی از سایت ها مانند رجا نیوز و 598، خبری با عنوان "سید علیرضا ستاری جانباز 31 ساله فتنه به شهادت رسید" منتشر شده است. از آنجا که موضوع خبر از اقوام اینجانب است و از واقعیت ماجرا اطلاع دقیق دارم وظیفه خود می دانم در این باره اطلاع رسانی کنم.

نامبرده به تازگی به علت چاقی موضعی در ناحیه شکم عمل لیپوساکشن انجام می دهد و در حین عمل به کمُا رفته و بعد از سه روز فوت می کند.

ایشان از نیروهای سرکوبگر بسیج در عاشورای 88 بود که توسط معترضان مضروب شد و در بیمارستان بستری شد. از آنجا که جراحات وارده جدی نبوده بعد از چند روز مرخص شد، اما در همین حین صدا و سیما با او در بیمارستان مصاحبه ای انجام داد که از شبکه خبر پخش شد و باعث شد ماهیت او برای بعضی از اهالی محل فاش شود که در اعتراض به اقدامات وی، موتورسیکلت او را مردم شبانه در منزلش به آتش کشیدند. پس از این رویداد وی به همراه همسر و فرزندش (در آن زمان هنوز فرزند دومش متولد نشده بود) از منزل متواری شده و چند ماه در منزل پدرش زندگی کرد.

پدر وی مهدی ستاری که فردی معتاد است پسر عموی ناتنی محمد جهرمی (علینقی جهرمی) وزیر کار احمدی نژاد و رئیس سابق بانک صادرات و از متهم اصلی اختلاس 3 میلیارد دلاری است. پس از اینکه جهرمی چند سال پیش برای خود شجره نامه تهیه کرد و به سید محمد جهرمی ارتقاء یافت به تبع وی بعضی از اعضای خانواده ستاری هم خود را سید می نامند.

نامبرده در این خبر مهندس عمران و امدادگر هلال احمر معرفی شده در حالی که حتی مدرک دیپلم هم نداشته و صاحب یک کارگاه موزاییک سازی بوده است.

خواهشمند است اطلاع رسانی کنید.

موفق باشید 

پیک نت 20 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: