ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

وزیر دادگستری:

نظام در حال اتخاذ تدبیر

برای موسوی و کروبی است! 
 
 
 
 

پورمحمدی وزیر دادگستری که در چارچوب برنامه های دهه فجر به قزوین سفر کرده بود، د راین شهر سخنرانی کرد و گفت:

دولت مصمم است زیرساخت ها را در آنچه مربوط به خود است درست کند، نسبت به جلوگیری از تخلف مصمم است، در ایجاد انضباط و برنامه اراده جدی دارد و یکی از راهکارهایش شفاف سازی دولت، توسعه و تحقق دولت الکترونیک است که خیلی از حاشیه ها را از بین می برد. دولت الکترونیک را اجرا می کنیم.

در باره توزیع سبد کالا پور محمدی گفت:

ما هم در شبکه توزیع و هم بانک اطلاعاتی کشور واقعا مشکل داریم، زمان هم کم بود، کارها خوب انجام نشد و این نوع توزیع اتفاق خوبی برای ما نبود که باید تجربه کنیم و خیلی به خود امیدوار نباشیم تا در میدان عمل وارد نشویم نمی توان فضا را درک کرد. امیدواریم بتوانیم آن را اصلاح کنیم.

وزیر دادگستری در مورد تعیین تکلیف پرونده موسوی و کروبی هم گفت: این مسئله در نظام در حال تدبیر و ارزیابی و سبک و سنگین شدن است و فکر می کنم باید عوامل داخلی و فضای بیرونی دست به دست هم بدهد تا نظام یک تصمیم با منفعت بیشتر را بگیرد. تاکنون هم بنای نظام این بوده تا تصمیمی بگیرد که حاشیه های کمتری داشته باشد و خسارتها کاهش یابد و سوء استفاده کمتری بشود. به هر حال اگر فضای کشور آرامش بیشتری داشته باشد و عوامل تحریک و فشار کاسته شود راحت تر می توان تصمیم گرفت و برخی سخت گیری ها را می توان به حداقل رساند.

 

پیک نت 20 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: