ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

22 بهمن در تهران

سپاه همچنان "جن" است

و رنگ "سبز" بسم الله

 
 
 
 
 

آنچه در مراسم 22 بهمن روی داد و گزارش مختصر آن را که از اصفهان دریافت داشته ایم در این شماره پیک نت می خوانید، در تهران نیز به گونه ای دیگر جریان داشت که نشان دهنده تبدیل سالگرد انقلاب به فرصتی برای خود نمائی سپاه و بسیج و بازندگان انتخابات 92 بود. در تهران عده ای که پوسترهایی حمایت از حسن روحانی را دردست داشتند بازداشت موقت شدند. دکتر مهدی خزعلی در صفحه فیسبوک خود خبر از فضای امنیتی در مراسم راهپیمایی دیروز داد و اعلام کرد که ۷ تن از اعضای سرای قلم بازداشت شده اند.

لباس شخصی ها سخت فعال بودند و کسانی که پیراهن سبز به تن داشتند به مینی بوس های امنیتی مستقر در حاشیه راهپیمایی منتقل می شدند.

هاشمی رفسنجانی از خیابان دکتر قریب به راهپیمایان پیوست. آنها که او را در جمع راهپیمایان دیدند با شعار “درود بر هاشمی ، سلام بر روحانی ” به استقبال وی رفتند. لباس شخصی ها شعار “مرگ بر ضد ولایت فقیه” سر دادند که این خود، بر خلاف تصور هدایت کنندگان لباس شخصی ها تبلیغ مردمی برای هاشمی است!

پس از رفتن هاشمی همان ها که بنام مردم شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" میداند، ماموریت اصلی خود را شروع کردند و در اطراف کسانی که از هاشمی استقبال کرده بودند حلقه زده وجمع زیادی – از جمله اعضای انجمن سرای قلم- را دستگیر کردند! دستگیر شدگان به کلانتری ستارخان و فلسطین منتقل شدند.

عده ای با عکس های احمدی نژاد در راهپیمائی دیروز حاضر شده بودند که آزادانه می گشتند. این درحالی بود که امنیتی های وابسته به سپاه عده ای را که عکس روحانی را حمل می کردند بازداشت کردند. عکس هایی با کیفیت بالا از خامنه ای پخش می شد.

 

پیک نت 23 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: