ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم

و جراحان 
 
 
 
 

در مورد "دستمزد رسمی جراحان"   که مدتی پیش در پیک نت مطرح شده بود، می خواهم خدمتتان عرض کنم که همسر بنده در فروردین ماه سال جاری در یک بیمارستان در کرمان تحت یک عمل جراحی قرار گرفت. میزان حق العمل جراح یک میلیون و سیصد و نود هزار و ...تومان شد که سهم بیمه اولیه 2437560 ریال و سهم بیمه تکمیلی هم 11470439 ریال شد که تماما به جراح پرداخت شد. ضمنا کل مخارج با هزینه پزشک بیهوشی و خدمات پرستاری و هزینه اتاق عمل و بیمارستان و مواد و داروهای مصرفی به 3 میلیون تومان رسید.

در ضمن نوع عمل هم یک عمل ساده بود. یعنی خارج ساختن یک "کیست" و مدت زمان عمل جراحی کمتر از یک ساعت بود و همسرم تنها دو شب در بیمارستان بستری بود. ناگفته نماند که به علت اهمال جراح قبلی در یک عمل حدود دو ماه قبل از آن، قسمتی از کیست برداشته نشده بود و لذا مجبور به تکرار عمل شد. عمل قیلی هم حدود یک و نیم میلیون تومان برایمان هزینه داشت.

ضمنا بیمه تکمیلی تمام سهم خود را نپرداخت زیرا که در عمل قبلی مقداری پرداخته بود و در عمل دوم بیش از دو میلیون و دویست هزار تومان (از حدود سه میلیون تومان) توسط اینجانب تقدا به بیمارستان پرداخت شد!

چذت یک جراح در کمتر از یک ساعت، یک میلیون و چهارصد هزار تومان درآمد داشته باشد و مثلا یک معلم که فرزند وی را پرورش می دهد در یک ماه هم نتواند این مبلغ را بدست آورد؟

در ضمن بنده لیست هزینه های بیمارستان را دارم و لذا اگر لازم می دانید اسکن کنم و برایتان بفرستم.

پیک نت- ما تصور نمی کنیم آنچه شما نوشته اید برای دیگرانی که آن را می خوانند غریبه باشد. بنابراین نیازی به ارسال مدارک نیست.

 

پیک نت 27 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: