ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

نمایندگانی که باید از مجلس بروند

"محمود نبویان" می گوید:

ایران 300 هزار نیروی

نظامی سوری را آموزش داده!

 
 
 
 
 

"محمود نبویان" از نمایندگان عمامه به سر و از جمع نمایندگان فراکسیون مصباح یزدی است که ماموریتشان چوب لای چرخ دولت روحانی گذاشتن است. آنها در دوران احمدی نژاد حامی وی بودند. این گروه از نمایندگان مجلس هنوز در حسرت دوران سیاست شعارهای جنگی و نظامی اند که باندازه کافی دردسر برای مردم و مملکت بوجود آوردند. آنها هنوز در حال و هوای دوران احمدی نژاد بسر می برند و اکنون شعارهای مصباح یزدی و احمد جنتی را تکرار می کنند. از جمله تازه ترین شعار ها را "امریکا هر چه روی میز دارد زودتر اجرا کند" و یا "آیت الله خمینی طرفدار جنگ با امریکا بود"

خبرگزاری فارس که آن را وابسته به سپاه می دانند، اخبار و یا خبرسازی های این نمایندگان را وسیعا پوشش میدهد. از جمله پوشش وسیع خبر سخنرانی نبویان در اردوی انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در شهر مشهد را. حالا ببینیم امثال نبویان چه می گویند و چگونه آب به آسیاب اسرائیل و امریکا می ریزند و چوب لای چرخ سیاست خارجی دولت روحانی می گذارند.

نبویان در همین اردو گفته است:

جمهوری اسلامی (بخوانید سپاه) 300  هزار نیروی نظامی سوری را آموزش داده است و حزب الله لبنان 50 هزار نیرو در سوریه دارد همین حضور نظامی باعث شد آمریکا در سوریه شکست بخورد و به "سرمیز مذاکره" بیاید

 

پیک نت 28 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: