ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

یک نفر از غیب

روی دست همه بلند شده! 
 
 
 
 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های این کمیسیون در مورد پرونده بابک زنجانی، گفت که فردی برای کمک در راستای وصول مطالبات شرکت نفت از بابک زنجانی معرفی شده است.

یعنی سرانجام یکنفر در جمهوری اسلامی پیدا شد و اعلام آمادگی کرد که بخشی از میلیاردها دلار پول غارت شده توسط باند "بابک رنجانی" را وصول کرده و به مملکت باز گرداند.

البته این ادعائی است که رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس "محمد علی پورمختار" کرده است.

این شاید مهم ترین خبر این روزها باشد. چرا؟

به این دلیل: در حالیکه انواع سازمان های موازی اطلاعاتی و بازرسی و ... در بیت رهبری و سپاه و دولت و... شبانه روز درحال کنترل فیسبوک و اینترنت و پارازیت انداختن روی شبکه ماهواره و نصب شنود و کنترل فعالیت های سیاسی اند، یک نفر خارج از همه این دم و دستگاه های اطلاعاتی وامنیتی پیدا شده که می تواند میلیاردها دلار پول غارت شده ملت را پس بگیرد!

مملکتی به صاحب تر از این در کجای دنیا می شود پیدا کرد؟

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس که تازه از خواب بیدار شده گفته: "کسی به ما معرفی شده که در راستای وصول مطالبات وزارت نفت از بابک زنجانی کمک کند و ما او را به دادستانی تهران معرفی خواهیم کرد تا برای وصول بدهی‌ها همکاری کند."

درباره دادستانی و قوه قضائیه و همکاری قدیمی آنها با مافیای بابک رنجانی در همین شماره پیک نت، از قول وکیل یکی دیگر از متهمین مافیای بابک رنجانی می خوانید و نیازی به نوشتن ما نیست. سئوال دیگری که در این یادداشت باید طرح کرد اینست: آن کس و یا کسانی که فرد مطلع را به کمیسیون اصل 90 معرفی کرده و یا کرده اند چه کس و یا کسانی هستند؟

 

پیک نت 30 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: