ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

قدرت در وحدت داخلی

و حفظ صلح جهانی است! 
 
 
 
 

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه دولت روحانی در یک جلسه دانشجوئی که پس از مذاکرات اتمی ژنو در تهران برپا شده بود گفت که امریکا از چهارتا موشک ما نمی ترسد. ترس آنها از وحدت و مقاومت ملی مردم ایران است.

وزیر اطلاعات کم عقل دولت احمدی نژاد که خود را به بیت رهبری چسباند و تا آخرین روزهای دولت وی در کابینه ماند، بلافاصله در سفری که به گیلان کرده بود، طی سخنانی وزیر خارجه را بی آن که نام ببرد "ابله" خطاب کرد و قدرت نظامی جمهوری را نیروی بازدارنده اعلام کرد. این سخن و تفسیر پس از آن نیز از سوی چند امام جمعه در شهرهای بزرگ ایران تکرار شد و برخی فرماندهان سپاه نیز آن را تکرار کردند. حسین شریعتمداری هم مطابق معمول در کیهان چند پیت بنزین تولید داخلی روی این ادعاهای نظامی بازندگان انتخابات 92 ریخت. بدنبال مصاحبه 4 ساعته و سالانه رئیس جمهور روسیه که در آن نسبت به خطرات آینده نظامی از سوی امریکا هشدار داده شده بود، مجله "دفاع ملی" روسیه تفسیر مهمی را در باره توان موشکی امریکا برای حمله به اهداف مورد نظر این کشور در عرض 60 دقیقه، در هر نقطه جهان منتشر کرد. این مجله فاش ساخت که امریکا اکنون توان آن را دارد که بصورت همزمان 500 تا 600 موشک کروز هوشمند را به طرف اهداف مورد نظر خود شلیک کند. این موشک ها می توانند چندین هدف را بصورت همزمان بزنند، برنامه آنها در حین پرواز قابل تغییراست، از زیر دریائی ها، ناوها و هواپیماهای استراتزیک شلیک می شوند.

این تفسیر که خلاصه آن را در شماره امروز پیک نت می خوانید، پاسخی است به آن گروه از حاکمیت جمهوری اسلامی که در توهم قدرت نظامی اند و بر خلاف دولت روحانی برای وحدت ملی، به داخل حاکمیت آوردن اقلیت های قومی و مذهبی و رضایت مردم اعتباری قائل نیستند و هنوز چماق و سانسور و پارازیت و زندان و اعدام را در داخل و تهدید نظامی خارج را رمز بقای جمهوری اسلامی میدانند.

 

پیک نت 3 دی

 
 

اشتراک گذاری: