ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

ادعای خبرگزاری ایرنا

کلاهی و کشمیری

در دو شهر آلمان دیده شده اند 
 
 
 
 

خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" نوشت که "مسعود کشمیری" عامل انفجار نخست وزیری که منجر به کشته شدن رئیس جمهور و نخست وزیر وقت (رجائی و با هنر) شد و همچنین " محمد رضا کلاهی" عام انفجار ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی که به مرگ دهها دولتمرد روحانی و غیر روحانی سالهای اول جمهوری اسلامی – از جمله آیت الله بهشتی و حجت الاسلام منتظری- شد در آلمان دیده شده اند.

این نخستین بار است که در باره محل اختفا و یا زندگی دو عامل مخوف ترین انفجارها در سالهای اول جمهوری اسلامی منتشر می شود، گرچه هنوز هیچ مقام آلمانی در این زمینه اظهار نظر نکرده و ایرنا نیز مدرکی در این زمینه ارائه نداده است.

سازمان مجاهدین خلق هر دو انفجار را برعهده گرفت و بر همین اساس باید کشمیری و کلاهی از کادرهای این سازمان در نخست وزیر و حزب جمهوری اسلامی باشند. کشمیری در بخش اطلاعات نخست وزیر در آن سالها فعال بود و کلاهی منشی مخصوص آیت الله بهشتی بود.

ایرنا از قول فردی که کشمیری و کلاهی را می شناخته نوشت که وی یکی از آنها را در حال خوردن غذا در یکی از رستوران های  در شهر کلن واقع در مرکز آلمان دیده و دیگری را در حال رانندگی در شهر هامبورگ آلمان.

 

پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: