ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

ادامه پیوند صدا و سیما و احمدی نژاد

احمدی نژاد پدیده ای نیست

که به این آسانی فراموش شود! 
 
 
 
 

میرتاج الدینی مشاور رئیس سازمان صدا و سیما که مدتی نیز معاون پارلمانی در کابینه احمدی نژاد بود، در مجلس حضور یافت و گفت:

صحبت‌های برخی سیاسیون اصلاح‌طلب در مورد فراموش شدن احمدی‌نژاد را بنده قبول ندارم، چرا که وی پدیده‌ای نیست که فراموش شود. بسیار خدمت کرده و سرباز انقلاب، ‌نظام و ولایت بوده و هست.

وی در ادامه دفاع از احمدی نژاد و دوران او افزود:

هر چقدر وضعیت کشور را ویران‌شده نشان دهیم به ضرر خود ما است. دولت باید به مردم امید بدهد؛ اینکه بگویند خزانه خالی است امید دادن به مردم نیست.

مصمم هستیم که ارتباط بین نمایندگان مجلس و سازمان صدا و سیما را تقویت کنیم و از حضور نمایندگان در برنامه‌های صدا و سیما، ‌در شبکه‌های تلویزیونی و استانی و رادیویی با رویکرد برنامه‌های گفت‌وگو محور استفاده کنیم.

در باره کاهش بودجه صدا و سیما در برنامه بودجه سال 93 نیز میرتاج الدینی گفت:

رقم بودجه‌ای هزینه‌ای و جاری صدا و سیما 872 میلیارد تومان است که 95 میلیارد تومان هم بودجه عمرانی سازمان به آن اضافه شده است و این در مقایسه با سال گذشته 37 درصد کاهش یافته است.

پیک نت: میرتاج الدینی اگر یک کلام حرف درست در مجلس زده باشد، آن کلام اینست که احمدی نژاد را مردم فراموش نخواهند کرد. البته نه به آن دلیل که میرتاج الدینی مدعی شده، بلکه بدلیل ویرانی و گرسنگی و سرکوب و نکبتی که از خود باقی گذاشته است.

 

پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: