ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

انتشار "دائره المعارف فتنه"!

5ر4 سال تلاش ناکام

برای دگرگون  جلوه دادن کودتای 88 
 
 
 
 

مجریان کودتای انتخابات 88 – لابد بدستور آمران آن کودتا- پس از چهار سال و اندی دروغگوئی و تحریف حقایق، حالا در آستانه راهپیمائی حکومتی معروف به "راهپیمائی ساندیسی" در 9 دیماه سال 88 کتابی در 8 جلد منتشر کرده اند با نام "دائره المعارف فتنه 88". این دائرالمعارف به کمک بازجوهای سپاه و با استفاده از بازجوئی های زیر شکنجه و فشار زندانیان سیاسی آن کودتا تهیه و رونمائی شده است.

در مملکتی که بقول آیت الله دستغیب اگر انتخاباتی برگزار شود و موسوی نامزد آن شود بالای 40 میلیون رای می آورد، معلوم نیست این دائرالمعارف ها و کتاب ها برای چه کسی منتشر می شود؟

البته این نوع کتاب ها می تواند برای دلگرمی کودتاچی ها و مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و بقیه کودتاچی ها منتشر شوند، والا مردمی که خود در صحنه بوده و در انتخابات 92 هم با انتخاب روحانی بصیرت خودشان را نشان دادند و با مشت در دهان کودتاچی ها کوبیدند این نوع کتاب ها نه تنها پشیزی ارزش ندارد، بلکه برای نویسندگان تاریخ واقعی جمهوری اسلامی سندی است سراپا رسوائی و دروغ  و توطئه در کنار دهها و صدها و هزاران سند دیگری که از آن تاریخ نویسان برای نوشتن سرگذشته این دوران  بهره خواهند گرفت. نه جمهوری اسلامی ابدی است و نه تاریخ نویسان فراموشکار. چنان که بسیاری از رازهای دوران های مختلف حکومت ها در ایران تا ابد پنهان نماند. از انوشیروان خونریز که لقب "عادل" به خود داده بود، تا رژیم آخرین شاه ایران.

این باصطلاح دائره المعارف، تقلیدی است از کتابی که سرهنگ زیبائی شکنجه گر کودتای 28 مرداد، با استفاده از بازجوئی های زیر شکنجه و اعتراف گیری ها، با نام "سیر کمونیزم در ایران" منتشر کرد. اگر کتاب سرهنگ زیبائی توانست توجیه کننده کودتای 28 مرداد باشد، این دائرالمعارف هم توجیه کننده کودتای 88 خواهد شد.

 

پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: