ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

احمد شیرزاد:

روحانی و دولتش

حریف موج شایعات هستند! 
 
 
 
 

دکتر احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم و استاد فیزیک اتمی در دانشگاه در گفتگوئی که روزنامه "آرمان" منتشر کرد درباره رویاهای بازندگان انتخابات 92 برای باقی ماندن در گذشته و یا بازگرداندن گذشته گفت:

 

هشت سال پیش در دولت آقای خاتمی برخی رسانه‌ها که مثل رسانه‌های بیگانه با دولت رفتار می‌کردند، اتهاماتی می‌زدند که مشخص نبود از کجا نشات گرفته و به کجا خواهد رسید. دولت روحانی و شخص دکتر روحانی خیلی خوش‌شانس‌تر از دولت‌های هفتم و هشتم و شخص محمد خاتمی است. البته اصولگرایان هم متوجه شده‌اند رفتارهای که دور از شان یک سیاستمدار است نمی‌تواند جواب بدهد و با این طریق امکان دستیابی به قدرت نیست.

درحال حاضر اصولگرایان از رسانه‌های شخصی خودشان با هزینه‌هایی که سرچشمه آن مشخص نیست خبرهای بدون منبع منتشر می‌کنند. منبعی که فقط خودشان موثق می‌دانند.

برخی به هر طریقی سعی دارند با انتشار اخبار جعلی دولت را به انفعال بکشانند اما روحانی و دولت ایشان از افراد باتجربه‌ای تشکیل شده که گول اخبار جعلی را نخورده و در تائید یا تکذیب آن هم برنخواهند آمد. چرا که دولتمردان بارها گفته‌اند الان وقت کار است نه وقت پرداختن به حاشیه‌ها. دولت باید استوارتر و محکم‌تر از قبل مسیر خود را طی کند و تنها دغدغه‌اش حل مشکلات به‌وجود آمده‌ای که دولت قبل به عنوان سوغاتی گذاشته، باشد. دولت باید در رفتار خود خیلی چابک باشد و نگذارد لطمه‌ای بخورد که به‌نظرم تا به امروز صدمه‌ای وارد نشده است. اصولگرایان نتوانسته‌اند شکست را بپذیرند و با آن کنار بیایند. البته اصولگرایان تندرو منزوی شده‌‌اند و اصولگرایان معتدل توانسته‌اند با خیلی از مسائل کنار بیایند و قطع به یقین در این خبرهای دروغی که مثل موج یک ‌شبه می‌آید و می‌رود هیچ نقشی ندارند. خیلی از این افراد همچنان در دولت احمدی‌نژاد و هشت سال گذشته سیر و فکر می‌کنند قدرت از آن آنهاست و پیام انتخابات 24 خرداد را هنوز نشنیده‌اند.

 

پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: