ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

ایدز در جهان 2 برابر و در ایران 9 برابر شده

پس از "ایدز"، "زگیل تناسلی"

بسرعت در ایران شایع میشود! 
 
 
 
 

اینروزها مردم نگران رشد سرطان و بیماری های همه گیر، ازجمله "ایدز" و "زگیل تناسلی" و از این دست هستند. پزشکان آشکارا اخبار مربوط به این بیماری ها را با بیماران خود مطرح می کنند.

دکتری می گفت بدلیل مشکلات ناشی از بمب ها و مواد شیمیایی در جنگ با عراق، متاسفانه در سالهای اخیر بخصوص در جنوب کشور بچه ها با مشکلات زیادی بدنیا می آیند که یکی از آنها سرطان است. بیش از انواع سرطان، سرطان خون گسترش پیدا کرده که ناشی از مواد شیمیایی و پارازیت هاست. پارازیت ها نه تنها بچه ها که بزرگترها را هم تحت تاثیر قرار داده و در سالهای آینده میزان مبتلایان به سرطان خون باز هم بیشتر خواهد شد. امروز سونامی ایدز در اثر موارد جنسی در ایران 9 برابر شده و در دنیا دو برابر. همچنین بیماری به نام "زگیل تناسلی" شیوع پیدا کرده که درمان هم ندارد و تنها با واکسنی قابل پیشگیری است که در ایران وجود ندارد. این بیماری موجب سرطان و عقیمی میشود.

سونامی سرطان از همه بیماری ها در ایران پیشی گرفته و آلودگی هوا که عمدتا ناشی از بنزین های غیر استاندارد است به این سونامی کمک می کند.

در سایت های متعلق به پزشکان توضیحات مشروحی در باره شیوع بیماری "زگیل تناسلی" وجود دارد که می توان برای آگاهی بیشتر به آنها مراجعه کرد.

در شورای شهر تهران نیز این نگارانی ها با احتیاط مطرح شده و حتی میان نمایندگان مجلس هم دراین باره صحبت می شود.

 

پیک نت 8 دی

 
 

اشتراک گذاری: