ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

طرح پزشک خانواده در مازندران

مردم مازندران یکطرف

نیروهای مسلح یک طرف دیگر 
 
 
 
 

سلام و بنام خدا- پس از اینکه دولت احمدی نژاد مازندران را به عنوان استان "پیلوت طرح آزمایشی پزشک خانواده" اعلام کرد مازندران به یکباره عاری از تمام پوشش بیمه تأمین اجتماعی و خدمات درمانی شد. اکنون در مازندران دفترچه بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی فاقد اعتبار است به دلایل زیر.

1- هر نفر باید فقط به یک پزشک عمومی مراجعه کند و حق مراجعه به هیچ پزشک متخصص و عمومی دیگری را ندارد و اگر مراجعه کند تمام هزینه ویزیت و دارو آزاد است.

2- به دلیل اینکه هزینه تامین داروی پزشک خانواده تأمین نشده است اکثر داروخانه های مازندران قرارداد بیمه خود را لغو کرده اند و آزاد دارو می فروشند.

نکات زیر واقعا دردناک و تأمل بر انگیز است.

1- مردم مازندران دیگر حق انتخاب یک پزشک دلخواه را با دفترچه بیمه ندارند و اگر در شهر همسایه قصد رفتن به مطبی را داشته باشند باید برگردند و از پزشک تحمیلی خانواده مهر ارجاع دریافت کنند که باز هزینه ویزیت آزاد میباشد.

2- در استان های همجوار مثل گیلان مردم میتوانند مثل گذشته بدون محدودیت به هر پزشک و هر داروخانه ای با دفترچه بیمه مراجعه کنند.

3- در مازندران طرح پزشک خانواده و بی اعتبار کردن دفترچه بیمه مردم فقط برای بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی اجرا شده است و عزیز دوردانه های حکومتی و نیروهای مسلح که دارای دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح میباشند معاف از طرح میباشند و با دفترچه بیمه مسلح به هر داروخانه و دکتری بدون محدودیت مراجعه میکنند.

4- برخی مسئولین سلامت مازندران پزشکان سهمیه اند و خبرچین اطلاعات که برای خوش خدمتی مردم مازندران را تبدیل به موش آزمایشگاه کرده اند. چه جوانانی که باید دکتر میبودند اما با افیون هدیه عاملان وزارت اطلاعات در شهرها کارتون خواب شده اند.

 خواهشمندم معافیت بیمه نیروهای مسلح و پزشکان سهمیه را درشت تیتر کنید.با تشکر 

پیک نت 8 دی

 
 

اشتراک گذاری: