ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

وحشت زدگان چنگ به طناب پوسیده راهپیمائی 9 دیماه 88 زدند

آب در لانه مورچگان افتاده! 
 
 
 
 

بی اعتناء به جنجال سازی های بی نتیجه و پوچی که بازندگان انتخابات 92 به بهانه راهپیمائی "ساندیسی" 9 دیماه 88 در روزهای گذشته برپا کردند و سخنرانی های تبلیغاتی و چاپلوسانه آن، که سعی کردند آن ها را مهم ترین خبر مملکت جلوه بدهند، رویداد مهم روزهای گذشته، خبرکوتاه بررسی خصوصی سازی های دوران احمدی نژاد در جلسه هیات دولت بود که خبر آن را بصورت مستقل در همین مشاره پیک نت می خوانید.

بخش عمده وحشت زده شدن فرماندهان سپاه و پروار شدگان دوران احمدی نژاد ناشی از همین تصمیمات دولت است که از بیم آگاهی بیشتر مردم از واقعیات مخالفت خود را با آنها علنی نمی کنند، بلکه روی هوچیگری ها متمرکز شده اند. مثلا چندتایشان خواهان اعدام موسوی و کروبی می شوند، چند نفرشان از ضرورت حصر خاتمی و هاشمی سخن می گویند (سردار جزایری)، ناگهان در شهرهای مختلف سالگرد 9 دیماه برپا می کنند و سخنران آن می شوند (از جمله پدر زن مجتبی خامنه ای (حداد عادل) در رشت و برنده جایزه روزنامه نگاری از دست احمدی نژاد (شریعتمداری) در فومن گیلان و ... درحالیکه درد همگی یکی است و آن نیز تصمیمات زیربنائی است که دولت می گیرید برای بازگرداندن قطار غارت کشور به عقب! از جمله همین تصمیم آخر برای بررسی خصوصی سازی ها و یا دستور بررسی وضع شرکت ها و افرادی که زیر لوای "دور زدن تحریم ها" مملکت را غارت کرده اند.

لازم به یادآوری است که اصل 44 قانون اساسی دارای محتوائی کاملا خلاف آن اصلی است که رهبر کنونی جمهوری اسلامی بدون رفراندم پیش بینی شده در قانون اساسی آن را با یک فرمان عوض کرد و لجام گسیخته ترین خصوصی سازی همسو با بانک جهانی آغاز شد و دولت احمدی نژاد نیز برای اجرای آن بر سر کار آورده شد.  حتی برای ادامه آن کودتای 88 را کردند. از دل همین خصوصی سازی دهها و بلکه صدها بابک زنجانی در آمد که پشتیبان همه آنها فرماندهان سپاه پاسداران بودند. چرخ تولید بکلی خوابید و سپاه تبدیل شد به بزرگترین تاجر وارد کننده همه نوع اجناس. البته بهانه "دور زدن تحریم ها" نیز این فاجعه را گسترش داد. تحریم هائی که جنجال سازی های احمدی نژاد و باصطلاح سیاست خارجی تهاجمی (رهنمود رهبر) روی دست ملت گذاشت. حالا همان باصطلاح کاغذپاره هائی که احمدی نژاد آنها را مسخره می کرد تبدیل به تاریخی ترین مشکل مملکت شده است.

 

پیک نت 14 دی

 
 

اشتراک گذاری: