ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدار نمایندگان گیلان با روحانی

بمباران سئوال نمایندگان

نمی گذارد کابینه کارش را بکند! 
 
 
 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس‌جمهور ظهر امروز (دوشنبه)

در آستانه آغاز تعطیلات چند روزه، مجمع نمایندگان استان گیلان به دیدار روحانی رفتند تا مشکلات گیلان را تشریح کنند. در این دیدار روحانی گفت:

 

دولت یازدهم در سخت‌ترین شرایط ممکن و با حجمی قابل توجه از تحریم‌ها و مشکلات کار را تحویل گرفت، اما اینها به معنای آن نیست که نمی‌توان مشکلات را حل کرد و به اهداف بلند دست یافت.

اجرایی شدن توافق ژنو می‌تواند به حل مشکلات کمک کند، البته ریشه اصلی بسیاری از مشکلات، داخلی است و حل بسیاری از این مشکلات راه‌ حل کوتاه ‌مدت ندارد. قصد بحث درباره مسائل گذشته را ندارم و تأکید دارم که باید نگاه ما رو به آینده باشد و بر حل و فصل مشکلات تمرکز شود؛ حل و فصل مشکلات بزرگ نیازمند قدرت ملی است که آن هم در سایه وحدت و انسجام حاصل می‌شود.

یکی از مشکلات اساسی جامعه ما افراط بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره افراطیون، برای کشور مشکل درست کردند و اگر چه ممکن است گاهی در اقدامات خود حسن نیت هم داشتند، اما نتیجه اقداماتشان ایجاد مشکل کرده است.

طبق گزارشی که دیروز منتشر شده، نرخ تورم باز هم کاهش یافت و تورم نقطه به نقطه به ۲۸.۸ رسید. برای تداوم این حرکت باید بیش از پیش با یکدیگر متحد شویم و در برابر چشم‌هایی که ما را می‌نگرند، اتحاد واقعی را به نمایش بگذاریم.

روحانی با اشاره به طرح دهها سوال از وزرا در مدت سه ماه از سوی نمایندگان مجلس گفت:

سوال حق نمایندگان است، اما چنین حجمی از سوال از وزرا با حجم کاری بالای آنها تناسب ندارد و بعضاً برخی از تقاضاها و درخواست‌ها نیز منطبق با قانون نیست و وزیر در قبال عدم برآورده کردن آن، نباید تهدید شود. از وزرا خواسته‌ام ضمن احترام کامل به نمایندگان و مجلس بر اجرای دقیق قانون ایستادگی کنند.

 

پیک نت 14 دی

 
 

اشتراک گذاری: