ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

بازداشت بابک زنجانی

بازی تکراری دراز کردن

یک مجرم و پوشاندن فاجعه 
 
 
 
 

در یک بازی موش و گربه، بابک رنجانی بازداشت شد و به زندان اوین انتقال یافت و محسنی اژه ای که از متهمین فاجعه ایست که از درون آن امثال بابک زنجانی ها بیرون آمده اند این خبر را دراختیار خبرگزاری "خودی" فارس گذاشت! اژه ای اضافه کرد که پرونده زنجانی مفتوح است .

از این نوع بازداشت ها و قربانی کردن ها مردم بی شمار به خاطر دارند. چه سیاسی و چه اقتصادی و چه جنائی. دراز کردن یکنفر و جمع کردن پرونده و جلوگیری از ریشه یابی فاجعه. آن سیستمی که بابک زنجانی را بوجود آورد و دهها مثل او اکنون در پناه بی اطلاعی مطبوعات و مردم مشغول کارند باید زیر و رو شود. اگر با این صحنه سازی ها و حتی اعدام یکنفر کار درست می شد که از همان سال 1374  که فاضل خداداد با حکم همین محسنی اژه ای در پرونده اختلاس محسن رفیقدوست و برادرش اعدام شد کار درست شده بود و در ادامه اش کار به اختلاس 3 میلیارد دلاری (علنیقی جهرمی و محمد خاوری) نمی کشید! یا اگر با واجبی کشتن سعید امامی دستگاه امینتی درست شده بود که از شکم آن حیدر مصلحی کم عقل بیرون نمی آمد و حسین طائب پاکسازی شده از وزارت اطلاعات حالا همه کاره اطلاعات و امنیت سپاه نمی شد!

خانه از پای بست ویران است

اژه ای در بند نقش ایوان است!

تا احزاب آزاد نشوند و مطبوعات آزاد نشوند و قانون حاکم نشود، در بر همین پاشنه خواهد چرخید. این تجربه تاریخی همه کشورهای جهان است. همین تجربه کنونی ترکیه و کشف فساد مالی دولت اردوغان جز اینست؟ تازه در شرایط آزادی نیم بند احزاب و مطبوعات در ترکیه!

 

پیک نت 14 دی

 
 

اشتراک گذاری: