ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

وزیر ارشاد:

بازگشائی انجمن صنفی

روزنامه نگاران قطعی است 
 
 
 
 

مراسم ختم و سالگرد و ترحیم در جمهوری اسلامی به کانونی برای کسب خبر تبدیل شده است. پس از مراسم ختم مادر سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس که در آن برای نخستین بار "قا مجتبی" نیز ظاهر شد (!)، مجلس ترحیم مادر محمد جواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی خبر ساز ترین کانون شد. به نقل از علی جنتی زیر فرهنگ و ارشاد که خبرنگار خبرگزاری ایلنا او را برای مصاحبه به قلاب انداخته گزارش داد:

وزیر ارشاد گفت:

ما می‌خواهیم شرایط را برای تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات انجمن صنفی روزنامه نگاران را فراهم کنیم. در دولت قبلی بعضی از کتاب‌ها منتتشر نشده بودند که در دولت فعلی شرایط برای انتشار آن‌ها فراهم شده است. ما برای انتشار به کتاب‌ها نگاه می‌کنیم و نه آدم‌ها.

انجمن صنفی مطبوعات در دولت گذشته توسط وزارت کشور منحل و توسط وزارت اطلاعات مهر شد، اما با روی کار آمدن دولت جدید و ضرورت بازگشایی این نهاد صنفی احساس می‌شود و ما می‌خواهیم شرایط را برای تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات انجمن صنفی روزنامه نگاران را فراهم کنیم.

این دوره از جشنواره فیلم فجر استثنایی خواهد بود. نه تنها تعداد آن‌ها بالا خواهد بود بلکه کیفیت آن‌ها نیز بالا خواهد بود.

تعدادی از فیلم از قبل ساخته شده و اینک زمان بهره وری آن‌ها فرا رسیده و ما از ثمرات گذشته استفاده می‌کنیم. 

پیک نت 15 دی

 
 

اشتراک گذاری: