ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مطبوعات هشیار باشند، دولت خوب جائی دست گذاشته!

کیهان سخنگوی مطبوعاتی

دفاع از ادامه تحریم ها شد! 
 
 
 
 

این عنوان پیک نت که "آب در لانه مورچگان افتاده" و این تاکید پیک نت که "مطبوعات نباید دنباله رو جنجال سازی های بازندگان انتخابات شوند و باید بچسبند به افشای فساد اقتصادی در نظام" و این تاکید پیک نت که "عده ای که از کنار تحریم ها به قدرت و ثروت رسیده اند مخالف توافق ژنو اند و علیه آن بسیج شده اند"  با سرمقاله ای که روزگذشته (دوشنبه) روزنامه کیهان نوشت حجت پیدا کرد.

روزنامه کیهان نوشت:

«باید مراقب بود فتنه‌گران حامی تحریم‌ها، پوست خربزه زیرپای دولت جدید نگذارند و قدرت مانور دولت از طریق بخش خصوصی برای دور زدن تحریم‌ها را از دولت سلب نکنند. این شامورتی‌بازی است که برخی رسانه‌ها، برخورد کمونیست‌ها را با آلبوم زنجانی می‌کنند، برخی عکس‌های وی را برای تخطئه مثلاً وزیر کار و رفاه دولت سابق (علینقی خاموشی از متهمین اختلاس 3 میلیارد دلاری و سردار میلیاردر "محصولی") یا فلان نماینده مجلس برجسته می‌کنند تا به زعم خود بهره‌برداری سیاسی و باندی و قبیله‌ای از ماجرا کنند.»

کیهان البته نعل وارونه زده و ابتدا باصطلاح خودش فتنه گران را حامی تحریم ها اعلام کرده و در تناقض با این ادعا بلافاصله با بخشنامه روحانی برای شناسائی کسانی که به بهانه دور زدن تحریم ها مملکت را غارت کردند به مخالفت برخاسته و از امثال بابک زنجانی حمایت کرده است.

این همان آبی است که در لانه مورچگان افتاده است و مطبوعات نباید یک لحظه از پیگیری و افشای آن غفلت کنند. بخشی از بودجه پنهانی کیهان از کنار همین شبکه مافیائی تامین شده است و انتشار کیهان شریعتمداری بخش کوچکی از فعالیت های شریعتمداری است. شریعتمداری یک نمونه مشهور است والا امثال او در همین مجلس کنونی هم کم نیستند که با همین مافیای "دور زدن تحریم ها" در ارتباط بوده و هستند و اکنون دچار وحشت شده اند. بخشی از سناریوی احضار وزرای دولت به مجلس و گرفتن وقت دولت ریشه در همین ماجرا دارد. آقایان فرمانده سپاه که باز فیلشان یاد دوران احمدی نژاد کرده اند و یا آنها که طرح گسترش غنی سازی را در مجلس داده اند، همه و همه طرفداران سیاست جنگی و قطع مذاکرات و ادامه تحریم ها هستند. آنها منتظر چیده میوه قدرت کامل سیاسی و اقتصادی و نظامی از درخت تحریم ها هستند. در همین شماره پیک نت دفاع رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفتی و گازی و پتروشیمی را هم که بخوانید، در کنار مقاله روزنامه کیهان سناریوی دفاع از تحریم ها و سیاست نظامی را کامل می کند.

پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: