ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی روز گذشته علی خامنه ای

مصلحت اینست که با این

"شیطان"(امریکا) مذاکره شود! 
 
 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی  روز گذشته با شماری روحانی و غیر روحانی قم دیدار کرد و طی سخنانی، پس از لفاظی های چند پهلو و حاشیه رفتن های معمول و همیشگی گفت:

کسی نباید دچار این توهم شود که دشمنان انقلاب اسلامی، امروز از دشمنی خود منصرف شده‌اند.  البته ممکن است هر دشمنی ناچار به عقب نشینی شود.

هیچ شکی در حضور فعالانه در عرصه خارجی و بین المللی نیست، اما باید امید ما به پشتیبانی و کمک الهی و نیروی داخلی ملت و کشور باشد.

این تصور که ملت ایران (حکومت) به دلیل فشار تحریم ها به پای میز مذاکره آمده، یک اشتباه محض است. ما قبلاً هم اعلام کرده بودیم که نظام جمهوری اسلامی ایران، در موضوعات خاصی که مصلحت بداند، با این شیطان، برای رفع شرَ او و حل مشکل، مذاکره خواهد کرد.

اگر آمریکایی‌ها در موضوعی اقدام نمی‌کنند، علت آن ناتوانی آنها است و نه عدم دشمنی. آنها گفتند اگر می‌توانستیم تار و پود صنعت هسته‌ای ایران را جدا می‌کردیم اما نمی‌توانیم.

هرکسی هم که درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند حرف بزنند زیرا دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود عملا نقض حقوق بشر در ایران را به نقض حقوق بشر در امریکا پیوند زد و چنان که گوئی چون در آنجا این حقوق نقض می شود، پس در جمهوری اسلامی هم باید نقض بشود گفت:

«ما مدعی آمریکا و بسیاری از دولت‌های غربی درخصوص نقض حقوق بشر هستیم .» 

پیک نت 21 دی

 
 

اشتراک گذاری: