ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

آخرین گزارش از تیراندازی در اتوبان بابائی

مداحان مسلح

عصمت اهل بیت را به باد داده اند 
 
 
 
 

"محمود کریمی" یکی از همان اوباشی است که در سالهای اخیر "مداح" شده و از چهره های معروف در شبکه مداحان است. تیراندازی او در بزرگ راه بابائی به سوی سرنشینان یک اتومبیل موجب برانگیخته شدن توجه مردم به ماجرای "مداحان مسلح" شد.

یک اتومبیل در اتوبان بابایی با اتومبیل محمود کریمی که می گویند از گرانترین مداحان بیت رهبری است تصادف می کند و این تصادف منجر به مشاجره لفظی بین سرنشینان دو اتومبیل می شود. ماجرا باز می گردد به ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی‌ماه.

سرنشینان یکی از دو اتومبیل یک زن و شوهر بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند و سرنشین اتومبیل دیگر محمود کریمی و همپالکی هایش بودند.

در ادامه مشاجره محمود کریمی سلاح کمری خود را کشیده و 5 تیر شلیک می کند که به موتور و گلگیر اتومبیل زن و شوهر اصابت می کند.

پس از تیراندازی، محمود کریمی و همراهانش زن و شوهر را که قبضه روح شده بودند به حال خود گذاشته و می روند.

زن و شوهر به کلانتری شکایت می‌ کنند. پرونده ای تشکیل می شود و به دادسرا ارجاع می شود، اما محمود مداح در جلسه دادرسی حاضر نمی شود.

سایت "ندای انقلاب" که از سایت های زنجیره ای وابسته به مداحان و دار و دسته احمدی نژاد است گزارشی را به نقل از یکی از همراهان محمود کریمی منتشر می کند. بموجب این اظهار نظر که در حقیقت خبر سازی "ندای انقلاب" برای دفاع از کریمی است،

«محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در یکی از اتوبان‌های تهران در حال حرکت بود که از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت. در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودروی حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می‌کنند. پس از توقف خودروی کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودروی کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند. البته محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است. به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سال‌های اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم. نکته جالب و تامل‌برانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقازاده فتنه‌گر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانه‌های معاند برای تخریب چهره‌های هیئتی و مذهبی دارد.»

سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی که از متهمین جنایات بازداشتگاه کهریزک در جریان انتخابات 88 است نیز در مصاحبه ای که خبرگزاری فارس منتشر کرد گفت:

« بعضی وقت‌ها به مسائلی بیش از حد پرداخته می‌شود که نباید این قدر به آنها اهمیت دهیم. این مداح معروف دارای مجوز حمل سلاح بوده و در این زمینه نیز تحقیقات پلیس انجام شده و پرونده به مرجع قضایی ارسال شده است. البته اینکه بگوییم آنهایی که مزاحم این مداح شده‌اند اراذل و اوباش بوده‌اند این طور نیست، از نظر پلیس اراذل و اوباش تعریف خاصی دارند که شامل این افراد نمی‌شود. توصیه ما به مأموران و کسانی که مجوز حمل سلاح دارند، این است که وسیله دفاعی آخرین وسیله باشد که از آن استفاده می‌شود اما در این موارد تشخیص فرد مهم است و خود فرد نیز باید جوابگوی تشخیص خود باشد.»

 

پیک نت 22 دی

 
 

اشتراک گذاری: