ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

خلع سلاح مداحان

چرا در دستور قرار نمی گیرد؟ 
 
 
 
 

تیراندازی "محمود کریمی" مداح مسلح اهل بیت در بزرگراه بابایی گرچه در ابتدا بعنوان یک زورگیری رایج در ایران قلمداد شد، اما با اظهار نظر مقامات انتظامی و نحوه پوشش این خبر در سایت ها و روزنامه های جناح راست و بازنده انتخابات 92 به یک حادثه مهم حکومتی تبدیل شد و حالا مردم از خود می پرسند:

مداحان چرا باید سلاح داشته باشند؟ بدستور چه مقامی برای آنها جواز حمل سلاح صادر شده؟ مداحی اهل بیت چه ارتباط با حمل سلاح و تیراندازی دارد؟

و ادامه این سئوالات رسیده است به اینجا که شبکه مداحان که در دوران احمدی نژاد تحت حمایت بسیج و سپاه و کانون توطئه مصباح یزدی در قم در سراسر ایران پهن شد، خود یک حزب سراسری مسلح است. حزبی که تحت نام "همایش سراسری مداحان" تاکنون چند بار کنگره تشکیل داده و دبیرکل آن "منصور ارضی" است. از این قابل توجه تر ارتباط این شبکه و این مداحان با شبکه مافیائی "دور زن تحریم ها" ست که فعلا "بابک زنجانی" از این شبکه به تله افتاده است.

در برخی محافل حکومتی گفته می شود که دار و دسته احمدی نژاد که بشدت نگران افشاء شدن بیش از پیش چپاول 8 ساله‌اند، خود را آماده کرده اند تا از نیمه دوم فروردین ماه آینده، علیه دولت روحانی وارد میدان عمل شوند. مداحان که از سوی فرماندهان بسیج حمایت می شوند، بخشی از شبکه وابسته به این دار و دسته اند. زمان آن نرسیده که شورای امنیت ملی با یک تصمیم قاطع دستور خلع سلاح گروه های آشکار و پنهان مرتبط با باصطلاح "افراطی های جناح راست" را صادر کند؟

 

پیک نت 22 دی

 
 

اشتراک گذاری: