ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

علی مطهری خطاب به محمد جواد لاریجانی

اعتراض مدنی 88 مردم را

کودتا علیه نظام جلوه دادید! 
 
 
 
 

علی مطهری در پاسخ به ادعاهای محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، متنی را نوشته و در سایت "نامه نیوز" منتشر کرد. علی مطهری در پاسخ به لاریجانی نوشت:

بهتر بود آقای لاریجانی در برنامه تلویزیونی خود می‌گفت «ما اعتراض مدنی به نتیجه انتخابات سال ۸۸ را با مدیریت ضعیف خود و به دلیل به رسمیت نشناختن مقوله اعتراض مدنی، تبدیل به فتنه کردیم و برای جمع کردن این ماجرا آن را به صورت یک کودتای تمام عیار علیه نظام جلوه دادیم. «مجرمان» اولیه وقایع سال ۸۸ اعضای شورای نگهبان {احمد جنتی} هستند که چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری از یک کاندیدا {محمود احمدی‌نژاد} حمایت کردند.

جنابعالی در قضاوت درباره فتنه ۸۸ تجاهل و تغافل می‌فرمایید، این بدیهیات را می‌دانید و خود را به ندانستن و غفلت می‌زنید و نام آن را بصیرت می‌گذارید، یا به قول خودتان هوا سرد است و دچار زکام سیاسی شده‌اید. اگر فتنه ختم شده است چرا در ایام ۹ دی امسال همفکران شما در رسانه ملی و رسانه‌های همسو این همه جنجال و آسمان ریسمان کردند که حق با ما بود؟ معلوم است خودتان هم احساس می‌کنید که مردم همه آنچه را که به طور یکطرفه در این چهار سال گفته‌اید نپذیرفته‌اند. اگر فتنه ختم شده است چرا این قدر درباره آن سخن می‌گویید؟ اگر فتنه ختم شده است حکم مجازات آقایان موسوی و کروبی و احمدی‌نژاد چیست و در کدام دادگاه صالح صادر شده است؟

تکلیف فتنه مانند تکلیف بخشی از زمین‌های کشاورزی و دامداری شما برای مردم مشخص نیست و هنوز حکم آن اعلام نشده است.»

 

پیک نت 23 دی

 
 

اشتراک گذاری: