ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

در بدو ورود رئیس جمهور به خوزستان

دعوت کارگران از روحانی

برای حضور در پتروشیمی بندر امام 
 
 
 
 

همزمان با گزارشی که پایگاه اطلاع رسانی دولت از سفر روحانی به خوزستان منتشر کرده و در این شماره پیک نت آن را با عنوان "اجرای توافق ژنو تا چند روز دیگر شروع می شود" می خوانید، خبرگزاری ایلنا که معمولا اخبار کارگری را پوشش می دهد در گزارش دیگری درباره همین سفر نوشت:

همزمان با سفر رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش به استان خوزستان، عده ای از کارگران کارخانه قند اهواز در مسیر عبور وی از فرودگاه به مصلای اهواز تجمع کردند. همچنین هزاران کارگر پیمانی پتروشیمی رازی بندر امام خواهان حضور رئیس جمهور در این منطقه صنعتی شدند.

کارگران کارخانه قند اهواز امروز سه شنبه ۲۴ دی‌ماه در اعتراض به تعطیل شدن این کارخانه و مشخص نبودن شرایط ادامه کارشان در سالهای اخیر چندین بار دست به تجمع زده‌اند.

نماینده کارگران درباره مشکلات کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز گفت: هیئت دولت سابق در دور دوم سفرهای استانی خود به خوزستان برای حل مشکلات کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز مصوبه‌ای را تصویب کرد که این مصوبه نه تنها نتوانست مشکلات کارخانه و کارگران را رفع کند بلکه بعد از تصویب آن گرهی باز نشدنی به مشکلات کارگران افزوده شد.

 

پیک نت 25 دی

 
 

اشتراک گذاری: