ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

با نقش آفرینی برادر سرلشکر رحیم صفوی

سیاست راهبردی سپاه

برای جنگ و حاکمیت مطلق! 
 
 
 
 

از آرشیو سال 1387 پیک نت، یعنی یکسال پیش از کودتای انتخاباتی سپاه علیه میرحسین موسوی و ادامه سیاست نظامی- امنیتی دولت احمدی نژاد خبر زیر هم خواندنی است. خواندنی است زیرا اکنون نیز شماری از فرماندهان سپاه خواب بازگرداندن اوضاع به پیش از انتخابات 92 را می بینند و در رویای جنگ و سلطه کامل بر حاکمیت پس از خامنه ای و یا حتی در زمان او هستند.

 

پیک نت در آبان ماه 1387 خبر زیر را منتشر کرد:

 

وزارت امور خارجه اسرائیل گزارشی را منتشر کرد که حاوی برخی ادعاهای اطلاعاتی در باره بحث های جاری در میان فرماندهان سپاه پاسداران است.

این سایت، گزارش خود را به نقل از روزنامه "هآرتس" منتشر کرد و عمدتا جنبه های تحریک آمیز درباره حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل داشت، اما درعین حال از مناسبات برادر رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه که مقیم لندن است با برخی محافل در انگلستان نیز اخباری را منتنشر کرد. آنچه از قول برادر رحیم صفوی بنام "سلمان صفوی" هآرتس منتشر کرده می تواند بازی های اطلاعاتی دو طرفه نیز باشد و به همین دلیل پیش از انتشار خلاصه ای از گزارش مورد بحث به نقل از سایت وزارت خارجه اسرائیل این مقدمه ضرورت یافت.

در سایت وزارت خارجه اسرائیل آمده است «عوامل تندروئی در سپاه پاسداران وجود دارند که مایل به ایجاد درگیری در منطقه هستند تا به کمک این درگیری بر نفوذ خود در داخل حکومت بیافزایند و یک حکومت کاملا نظامی در ایران برپا کنند. حتی در عراق نیز در دو سال اخیر بارها همین عوامل کوشیدند آمریکا را به یک درگیری نظامی با ایران بکشانند.»

این سخنان را 2هفته پیش، سلمان صفوی برادر سرلشگر پاسدار یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران که مقیم لندن است و مسلط به زبان انگلیسی در دیدار خصوصی با دیپلمات های انگلیسی بیان کرده است. سلمان صفوی مسئول یک کانون پژوهشی بنام "مرکز اسلامی تحقیقات استراتژیک" است و بصورت منظم بین تهران و لندن سفر می کند و با مقات ارشد جمهوری اسلامی  درتماس است.

http://www.pyknet.net/1387/05%20ABAN/07/PAGE/35JANG.htm

 

پیک نت 26 دی

 
 

اشتراک گذاری: