ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

برادر فرمانده سابق سپاه

کودتای انتخاباتی 88

از بیت رهبری فرماندهی شد! 
 
 
 
 

حالا که دوباره پرچم باصطلاح "فتنه" را بازندگان انتخابات 92 بلند کرده اند و زیر علم راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 1388 پرچم می زنند بد نیست بار دیگر ما هم سری به خبرهای نه چندان از تاریخ گذشته بزنیم. از جمله افشاگری ویکی لیکس درباره کودتای انتخاباتی 1388.

در وب سایت "ویکی‌لیکس" می خوانید:

 

سلمان صفوی‌‌ روز شانزدهم ژوئن ۲۰۰۹ ( ۲۶ خرداد ۱۳۸۸) از تهران به انگلستان باز گشته بود. دیدار با او در اقامتگاه مشاور سیاسی آلمان صورت گرفت و به جز اعضای ارشد بنیاد "قرن آینده"، همسر آقای صفوی و سفیران نروژ، اسپانیا و ژاپن و یک دیپلمات از بریتانیا نیز حضور داشتند.

سلمان صفوی برادر سرلشگر صفوی فرمانده سابق سپاه و مشاور ارشد کنونی رهبر جمهوری اسلامی به حاضران در این جلسه گفت که در ایران یک «کودتای سیاسی» علیه انتخابات صورت گرفت. فردی که نمی‌توانم نام او را ببرم ولی نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی است و در بیت رهبری کار می‌کند، طرح دستکاری در انتخابات و سرکوب پس از آن را هدایت کرد.

سید سلمان صفوی، نویسنده و کار‌شناس مسایل روابط بین‌الملل است. او در لندن اقامت دارد و مدیر آکادمی مطالعات ایرانی لندن  (LAIS)، مدیر مرکز بین‌المللی مطالعات صلح (IPSC) و سردبیر مجله بین‌المللی «ترانسندنت فیلوسوفی» است که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

مجله «ترانسندنت فیلوسوفی» مجله تخصصی مطالعات تطبیقی فلسفه و عرفان اسلامی و غربی است. این مجله از سال ۲۰۰۰ در لندن منتشر می‌شود.

(بموجب قرائن و شواهد، فرد شاغل در بیت رهبری که رابطه نزدیک با رهبر دارد و سلمان صفوی به او بعنوان منبع خبر خود اشاره می کند باید "مجتبی" خامنه ای باشد!)

 

پیک نت 26 دی

 
 

اشتراک گذاری: