ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مطابق نظرسنجی های دولت و مخالفان دولت

پایگاه مردمی روحانی

و دولت او گسترش یافته! 
 
 
 
 

سخنان مهم حسن روحانی در جلسه مشترک بخشی از کابینه، مدیران استان خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس و ائمه جمعه:

«توسعه با آرامش ایجاد می‌شود و پیشرفت در سایه آرامش به دست می‌آید. اما برخی فکر می‌کنند اگر تند سخن بگویند، بهتر کارشان پیش‌ می رود. معتقدم هیچ کس نمی‌تواند دیگری را حذف کند و هیچ جناحی نمی‌تواند جناح دیگر را از بین ببرد. مگر می‌توان جناحی را در کشور از بین برد؟ نه این طرف می‌تواند و نه آن طرف قادر به چنین کاری است. ما باید دلها را به یکدیگر نزدیک کنیم و اگر اختلافی وجود دارد آن را از بین ببریم.

برخی متوجه نیستند که رهبری نظام، نقش تعیین‌کننده‌ای در سیاست‌های کلی نظام دارند. اختیار برخی از امور با ایشان است. حالا در این میان یک نفر هم پیدا می‌شود و حرفی می‌زند که برای چه به غربی‌ها لبخند می‌زنید؟ ما لبخند می‌زنیم تا منجر به لبخند مردم شود. آیا نباید با تحریم‌های ظالمانه مبارزه کرد؟ باید با دیپلماسی مشکل را حل کرد و ما از ابزار دیپلماسی استفاده می‌کنیم. آیا برداشتن تحریم‌ها کار بدی است؟ گویی عده‌ای انقلابی شده‌اند! گر چه سوابق آنها را می‌دانیم و از حرف‌هایی که می‌زنند تعجب نمی‌کنیم.

در باره ماجرای دور زدن تحریم ها نیز روحانی گفت: دیدید که یک نفر معرفی و سپس گرفتار شد. دیگرانی هم هستند که باید معرفی شوند. در دوران تحریم‌ها، عده‌ای به اسم اینکه تحریم را دور بزنند، ملت و منافع مردم را دور زدند.

طبق نظرسنجی‌هایی که دولت انجام داده و همچنین در نظرسنجی‌هایی که مخالفان انجام داده اند و خبرش رسیده است، حمایت مردم از دولت افزایش یافته است.

 

پیک نت 28 دی

 
 

اشتراک گذاری: