ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پس از دو عمل جراحی

بازگشت شیخ سبز با کمر خم

اما قامت سیاسی استوار به حصرخانگی 
 
 
 
 

شیخ مهدی کروبی رئیس دو دوره مجلس جمهوری اسلامی که به جرم دفاع از رای مردم و مخالفت با کودتای انتخاباتی 88 در حصر خانگی است، بدنبال دو عمل جراحی و پس از 9 روز از بیمارستان به محل حصر بازگردانده شد.

فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی در نامه ای خطاب به مردم ایران در باره وضع جسمی همسرش نوشت:

پوکی شدید استخوان و مشکلات حاد تنفسی از عوارضی است که آقای کروبی در حصر خانگی گرفتار آن شده است.

فاطمه کروبی در نامه خود نوشت:

«همانطور که می دانید وضعیت جسمی همسرم بدلیل شرایط مکان حصر و حبس شان که در آستانه ۳ سالگی آن هستیم به شدت آسیب دیده است. به نحوی که در ۶ ماه گذشته دوبار در بیمارستان لاله جهت درمان و جراحی بستری شد. دیروز جمعه برابر با ۲۷ دی ماه، آقای کروبی بعد از ۹ روز بستری بودن در “بیمارستان آراد” و انجام دو عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد. عمل جراحی لامینکتومی برای برطرف کردن دیسک برجسته و تنگی کانال نخاع توسط استاد برجسته دکتر عباسیان به همراه تیمی از متخصصان انجام شد.

ضمن ابلاغ سلام، قدردانی و درود های بسیار همسرم برای تک تک دوستان در داخل و خارج که به طرق مختلف مراتب محبت خود را در این چند سال اعلام کرده اند، برخود لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از تیم پزشکی و پرستاری و دیگر همکاران محترم آن بیمارستان اعلام نمایم. همچنین لازم است به این نکته اشاره نمایم که وزارت اطلاعات و مامورین امنیتی در چند هفته گذشته همکاری لازم جهت پیگیری امور درمانی و بستری شدن ایشان در بیمارستان را مبذول داشتند.»

 

پیک نت 30 دی

 
 

اشتراک گذاری: