ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دفاع از مردم فلسطین

با توجیه جنایات هیتلر؟ 
 
 
 
 

هاشمی رفسنجانی با شرکت کنندگان در نشست همبستگی با مردم فلسطین که در تهران بسر می برند دیدار کرد. او در این دیدار تلاش کرد ویرانگری های هولوکاست بازی احمدی نژاد را خنثی کند و به همین دلیل طی سخنانی گفت:

پرهیز از افراط و تفریط در دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین یك هوشیاری سیاسی است. منطقی نیست که ما برای دفاع از مظلومیت فلسطین، ظلم دیكتاتوری چون هیتلر را توجیه كنیم. مردم این سرزمین مظلوم‌ترین مردم روی زمین هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جامعه ملل سابق و سازمان ملل فعلی را ابزار قانونی كردن ظلم به مردم فلسطین دانست و گفت: اگرچه یك بار نماینده سازمان ملل در راه عدالت و برای دفاع از مردم فلسطین توسط جوخه‌های ترور صهیونیستی كشته شد، اما قیم كردن انگلیس، آغازگر یك جنایت تاریخی بود كه هنوز هم در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

وقتی کتاب «القضیه الفلسطینه» و ترجمه آن، در دفاع از حقوق مردم فلسطین در اختیار امام قرارگرفت ایشان این كتاب را مطالعه فرمودند و علمای بلاد و بزرگان حوزه را قانع كردند كه مسئله فلسطین هم از موضوعات مبارزه باشد. دكتر محمد مصدق نیز كه در سال 1343 در احمدآباد مستوفی محبوس بود، با مطالعه «سرگذشت فلسطین» گفت كه از آن نهایت استفاده را كردم و حیف است كه این كتاب در گوشه‌ای، بلامطالعه بماند. اسرائیل پایگاه چند منظوره كشورهای استعمارگر در حساس‌ترین منطقه جهان است و یهودیان بازیچه مطامع استعماری شده‌اند. همكاری مسلمانان با پیروان ادیان مختلف دستور اسلام است. مسلمانان با پیروان هیچ دینی دشمنی ندارند.

 

پیک نت  9 آذر

 
 

اشتراک گذاری: