ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

آنها که انتخابات را باختند

از در دیگری وارد شده اند 
 
 
 
 

وزیرخارجه روسیه امروز وارد تهران می شود و دو روز مذاکرات فشرده را در پیش دارد. این مذاکرات در ارتباط است با دستور کار کنفرانس ژنو 2 برای حل بحران و جنگ داخلی تحمیل شده به سوریه و ادامه گام های عملی در چارچوب  توافق اتمی ژنو.

پیش از "لاوروف" وزیر خارجه روسیه، یک عضو شورای عالی جمهوری خلق چین و نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به ایران سفر کرد و در دیدار با روحانی همان دو موضوعی را مورد بحث قرار داد که از امروز وزیر خارجه روسیه آن را پی می گیرد.

نماینده رئیس جمهور چین در دیدار با روحانی، ضمن اشاره به توافق اتمی ژنو گفت: « پکن خواهان تقویت و گسترش همکاری‌های راهبردی، بین‌المللی و منطقه‌ای با ایران است و تمایل دارد با ایران در مسئله مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری و همچنین کمک به حل و فصل صلح‌آمیز بحران سوریه همکاری کند.»

درحالیکه دو دولت روسیه و چین در تکاپوی یافتن راه حلی برای جنگ داخلی سوریه و شکستن تحریم های سنگین اقتصادی علیه ایران هستند تا بلکه یکصد میلیارد دلار پول نفت ایران گام به گام آزاد شده و پرونده ایران از شورای امنیت بیرون کشیده شود، فراکسیون سپاه و فراکسیون مصباح یزدی و طرفداران احمدی نژاد در مجلس کارشکنی علیه سیاست خارجی دولت را تشدید کرده و روز گذشته آن را به وزارت اقتصاد نیز کشاندند. وزارتخانه ای که وارث فاجعه اقتصادی است که 8 سال همین دار و دسته روی دست مردم ایران گذاشتند. در مجلس باصطلاح از در قانونی وارد شده اند، وزیر کم عقل اطلاعات دوران احمدی نژاد (مصلحی) را برای سخنرانی به گیلان فرستاده اند و در رسانه ها مسئول دریده کیهان – شریعتمداری- را جلو انداخته اند و در مشهد شیخ محمدتقی مصباح یزدی را بالای منبر فرستاده اند تا گرسنگی مردم و مخالفت با شکستن تحریم ها را تئوریزه مذهبی کند!

وحشت همه این دارو دسته از چند مسئله محوری است:

1- جمع شدن چادر "مرگ بر امریکا" که زیر آن جمع شده  و به نفع امریکا و اسرائیل عمل کرده و می کنند.

2- بازگرداندن خصوصی سازی شده های لجام گسیخته دوران احمدی نژاد که تولید را نابود کرد و فرماندهان سپاه و مداحان و ... را به ثروت های میلیارد دلاری رسانده

3- تغییر ترکیب استانداری ها و فرمانداری ها که در 8 سال دوران احمدی نژاد برای خود در آنها لانه ساخته اند.

4- وحشت از انتخابات آینده مجلس که مردم نسبت به آن هوشیار شده و منتظر فرصت اند تا اکثریت نمایندگان کنونی را از مجلس بیرون بیاندازند.

5- ادامه افشاگری های اقتصادی و زد و بندها و اختلاس ها و رشوه گیری ها و رشوه دهی ها در دوران احمدی نژاد که در ارتباط با مطبوعات، اولین روزنامه ای که ریشش گیر است، کیهان است.

اینست آن وحشت بزرگی که مثل سیل به لانه مورچگان راه یافته و موجب بیرون ریختن همآهنگ آنها شده است. برای آنها درد و فقر مردم هیچ اهمیتی ندارد، گرسنگی مردم نیز بی اهمیت است، ادامه تحریم ها نیز بسودشان است. درد آنها بر باد رفتن "قدرت سیاسی و اقتصادی" شان است.

 

پیک نت 19 آذر

 
 

اشتراک گذاری: